• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Sonen

I vilken färg finns plychoverallen i mer än brun? Har inte sett den i affären här nämligen...?

• Mallemus

Ett tips, jag såg att man kan handla lindex kläder på nätet. Så om det inte finns i er butik kanske ni kan hitta på nätet.

• Sanda
    snigelina skrev 2007-09-06 08:27:12 följande:
    Vi köpte mockasiner med ugglor och de kostade 59,50 har jag för mig? Finns fleecejackan med ugglor bara på baby?
    ja, eller det kanske inte kallas mockasin? typ mer tofflor i läder.

Har inte kollat på barnavdelning, hon drar bara 74 än så länge.
  • snigelina
    Sonen skrev 2007-09-06 08:27:43 följande:
    I vilken färg finns plychoverallen i mer än brun? Har inte sett den i affären här nämligen...?
    Har bara sett den i brunt!
  • snigelina
    Sanda skrev 2007-09-06 08:29:02 följande:
    ja, eller det kanske inte kallas mockasin? typ mer tofflor i läder. Har inte kollat på barnavdelning, hon drar bara 74 än så länge.
    Vi menade olika Den du menar finns på baby och är som en lädertoffla. Priset var ok, tycker jag, om skorna är mjuka. Bobux och liknande kostar 250 kr eller mer.

Jag menade denna, som finns på storflick:
    www.lindex.se/Archive/ProductImages/S0000005929994_F_W30_070808152514.jpg
  • Sanda
    snigelina skrev 2007-09-06 08:33:11 följande:
    Vi menade olika Den du menar finns på baby och är som en lädertoffla. Priset var ok, tycker jag, om skorna är mjuka. Bobux och liknande kostar 250 kr eller mer.Jag menade denna, som finns på storflick:www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...
    Jo, det tyckte jag med, förutom att dom inte passade då Men hade dom gjort det hade jag intw klagat på priset Men jag vet att båda mina barn har ganska så höga fötter så det var bara klantigt köpt av mig
  • Michanna

Lägger dena tråd till mina favoriter..
    Handlar gärna på lindex. ( typ en av två butiker i ministan.. enköping )

anna med 3 vilddjur

• Myris83

Hallå!!
    Jag lägger också till denna i mina favoriter!
    Jag handlar nämligen alldeles för mycket till min flicka på tre månader, gärna på Lindex! Hon har nog mest kläder av oss alla tre ;).

Såg den underbara molnoverallen här på en bild, vilka storlekar finns den i?
    Var inne på Lindex hemsida men jag hitta inte den?!
    Kram från Sara och Elsa

• Sammet

Jag har följt Molnoverall-diskutioner på andra trådar
    På tiden att "Lindex-tråden" startade

Jag vill också ha molnoverallen... eller min dotter vill hemskt gärna ha den
    Får se om den finns i Örebro i helgen.

Jag längtar annars till hon fyller ut stl. 86, det finns lite roligare kläder då, men där är hon snart

• Alexa
    Myris83 skrev 2007-09-06 08:45:23 följande:
    Hallå!!Jag lägger också till denna i mina favoriter!Jag handlar nämligen alldeles för mycket till min flicka på tre månader, gärna på Lindex! Hon har nog mest kläder av oss alla tre ;).Såg den underbara molnoverallen här på en bild, vilka storlekar finns den i?Var inne på Lindex hemsida men jag hitta inte den?!Kram från Sara och Elsa
    Finns upp till strl 80 och kostar 199:- Du får nog skynda dig för den är OTROOLIGT populär redan...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)