• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmKarin skrev 2007-10-24 22:26:33 följande:
    Den har jag också spanat på... till mig själv . Kan du inte bara sy ett stygn genom rosetten ? Lindex-tofflorna är ju mycket snyggare än de på HM.
    klart jag kan men det som håller om rosetten är trasig så det skulle inte bli så snyggt
  • Line80
    Erika skrev 2007-10-25 17:03:11 följande:
    ohh jag kom just hem från lindex i orminge o köpte en jättefin klänning i guld till min fina flicka, finaste kalasklänningen alltså!! med 25% rabatt vart det bara 125:-
    visst är den helt underbar
  • Line80
    Erika skrev 2007-10-26 19:22:19 följande:
    Tjusigt Line80!! Har dottern din provat den ännu??
    noope jag vet inte om jag ska våga visa den då hon kommer vilja ha den nu å på en gång, och jag har tänkt spara den till julen Fundersam
  • Line80

Har tittat så mycket på den men inte orkat pröva... sitter så bra på dockan i butiken men idag hade tanten i kassan den på sig och det såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Skulle vilja använda min 30% damplagg på just den.
    Har du nån "kängrupung" kvar från graviditeten eller är du sådär orättvist platt om magen?

Jag använde faktiskt mkn 30% kupong på den, har med kollat in den på dockan så nu slog jag till på den svarta.. den e skit snygg.. har varken platt mage eller kängrupung hehe, men den sitter jätte snyggt och jag ser INTE gravid ut. Är sugen på en vit eller lila oxå.

• Line80
    seSSa skrev 2007-10-26 20:51:18 följande:
    tyckte den var jättefin den du köpte...Tunikan har funnits ute i butik rätt så länge.... kan skicka vidare om du vill... fanns ett par i 38, några i 40, en i 36 och nått mer i 42 o 44 tror jag... intresserad?
    jag vet inte om jag gillar siden men ser jag den i butiken nästa gång ska jag absolut kolla in den
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)