• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

när det ändå disskuteras kappahl... har inte varit in där på evigheter.. (tillhör inte favorit butiken) men jag gillar deras pyamasar.. vet nån hur deras 2-delade pyamasar ser ut nu på baby 86/92? finns det några fina?

• Line80
    Mollymajs skrev 2007-10-20 22:20:15 följande:
    Mins inte hur de ser ut men annars är deras pyjamas kanon tycker ja. Köpte nyligen ett kotärmat o kosta ben sett med två pyjamas till tjejen och en med lån ärm o långaben rn rora med ugglor på. Kanon sött. Tycker faktiskt att deras pyjamas är bättre en Lindex de håller sig finare tvätt efter tvätt.
    är dom 2-delade med ugglor? det låter jätte fiiint isf
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-10-20 22:24:16 följande:
    När det va heldräkt. Men den va fin ändå. Vi kan inte ha 2 delat på tjejen då hon tar av sig byxorna o sen även blöjan
    här är det tvärtom, kan inte ha helpyamas då sonen måste kunna få av sej brallorna om han behöver gå upp och kissa på natten
  • Line80
    Snorky skrev 2007-10-20 22:31:33 följande:
    kappahl har verkligen överraskat på sistone, speciellt på baby. Men annars shoppar jag också bara pyjamasar där i större storlekar. Köpte faktiskt en jättefin grön med krokodiler åt Neo igår... bild finns i mitt galleri!
    ohh det va mkt snyggt du hade shoppat på sistone
    måste nog reka kappahl nån dag
    kavatskorna är dom billigare på fabriken?
  • Line80
    Snorky skrev 2007-10-20 23:13:11 följande:
    nu är mitt galleri uppdaterat med dagens shopping åt barnen!
    åhh va smart att sy om den till en tröja, får jag sno din idé
    nämligen ingen tunika som föll dottern min i smaken men som tröja på sonen är den ju klockren

ingen som sett dom på tradera än? tror dom kommer sälja guld där
  • Line80

har oxå shoppat djurtunika idag.. ska sy om den till tröja.
    sen ringde min kompis som var i kista och frågade om hon skulle köpa plysch snickisarna till mej så den som e ute efter dom så finns det där.
    sen hittade jag precis vad dottern ska få ha på julafton, en superfin silvergrå kjol med blom mönster och tyll. tyvärr fanns inte hennes strl så jag ska jaga den vidare.
    var in på kappahl för att kolla in pyamasarna men det fanns inga alls där nästan som va 2-delade men så tittade jag på halva priset snurran och där hängde EN kvar i rätt strl så den kostade mej 34,50:-

• Line80
    Snorky skrev 2007-10-21 10:38:51 följande:
    Kolla min lilla transa i bildtråden Han vägrade nästa ta av sig den
    men gud så lik min son han är alltså inte för att min son är transa dårå men dom e lika utseende mässigt.
  • Line80
    Snorky skrev 2007-10-21 22:23:04 följande:
    nu blir jag ju jättenyfiken på hur din son ser ut! Men hittade inga bilder i ditt galleri!
    la in en bild i bildtråden som jag tror att jag lagt dit förut
  • Line80

såg nya fina tunikor/tröjor dom va lite puffmodell lila och randiga i mitten med 3 påsyda blommor eller om det var knappar.. jätte fina!

• Line80
    Snorky skrev 2007-10-22 22:49:50 följande:
    Line80: Men gu! Jag trodde nästan det var Neo i bildtråden... nu ser jag verkligen hur lika de är!!! Dessutom har de ju likadana kläder!
    hehe ja det är ju så jag hajjar till när du lägger in bilder.. den när din son har snigeltröjan är dom grymt lika.. lika söta
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)