• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

men är det bara jag som inte har några problem med gittarrtröjan?
    har säkert tvättat den 3-4 ggr å den är fortf lika fin så än finns det hopp för er andra som inte använt den än
    men nu ligger den i tvätten igen så vi får väl se håller den denna tvätt med så undrar jag verkligen hur ni andra tvättat den hehe

• Line80

den där nya stjärntröjan såg jag i turkost med bruna kantband oxå.. jätte fin.

• Line80

ni som reklamerat mkt på Lindex.. (mer än en gång) har ni alltid kvitto me er då? jag har reklamerat en gång å då ville hon gärna ha kvitton.. jag hade med mej ett men va inte säker på att det va rätt.. står ju bara typ "flick 1-6" så hur sjutton kan man veta vilket plagg det är på kvittot??
    nu fick jag iaf lämna tillbaka å få tillgodokort men hon sa att det är bra att jag sparar alla kvitton å tar med mej om jag ska reklmera flera ggr. jag sa då att jag alltid spar alla kvitton men ska jag behöva ta me mej alla dom då jag inte vet vilket kvitto som gäller för det plagg jag ska reklmera lixom? så är nyfiken på hur hårda dom är me kvitton för er andra?

• Line80

hör å häpna så ska inte jag till Lindex utan till HM imorgon har ju fått fina rabatt kuponger därifrån idag  julklpps shopping blir det

• Line80
    Snorky skrev 2007-11-22 20:20:04 följande:
    Line: Jag är ju rätt noga när jag tvättar så jag har tvättat efter konstens alla regler. Utoin och efter tvättrådet. De första tvättarna klarade vår också, men sen blev det bara värre o värre. Jag tar aldrig med kvitto när jag reklamerar för det ska inte behövas. Ibland frågar de, ibland inte... har aldrig varit några problem att få pengarna för mig. När ändå frågan om reklamationer är uppe så tänkte jag höra hur ni hade gjort. Jag har ett par stjärnlånkisar åt lillkillen. De har han använt ca 3 ggr och nu har de tappat färg på knäna. Det ser jättefult ut. Visst ska väl byxor tålas att krypa i utan att tappa färg så fort?! visst måste man kunna reklamera de?
    jag reklamerade kanin tajtsen för att de tappat färg.. å det va inga problem mer än att hon morrade över kvittot då..
  • Line80
    charmmiss skrev 2007-11-22 21:37:00 följande:
    Rabattkod l47001ger 50 kr i rabatt på Lindex nätbutik.du behöver inte handla över en viss summa.
    men åhh om dom koderna hade funnits för ett par veckor sen
  • Line80
    Line80 skrev 2007-11-22 22:15:36 följande:
    men åhh om dom koderna hade funnits för ett par veckor sen
    menade Hm rabatten
  • Line80
    maruttan skrev 2007-11-23 13:54:32 följande:
    En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
    japp den har jag sett i flera butiker.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)