• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

NovasMam skrev 2007-10-26 20:27:58 följande:
    la ut en bild på min 3-åring i plysh hängselbyssorna..jag tycker hon ser ut som en förväxt bebis i dem å hon tjöt själv "jag vill inte ha sånna byssor som noel" (lillebror har me and i byssorna mä hjärtat).. därför hon e såååååå söt på fotot, haha! "det är bäbisbyssor" säger hon själv, utan å ha hört mamma uttala sig =)så dom åker till tradera =)förhoppningsvis kan man få tebaka de 79:- vi köpte dem för på rean!
    jag sålde mina rea byxor för 207:-
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-10-26 15:05:18 följande:
    Tyra är 14 månader och har på sig gitarr T-shirten i stl 68 idag . Men som sagt var den hör ju till killsortimentet. Annars har hon nog vuxit ur 68 på de flesta märken förutom några po.p-plagg.
    kolla in den min jämförelse på gitarrtröjan i bildtråden, alltså inte bara jag som upplever den stor
  • Line80
    mollan nu skrev 2007-10-26 22:42:21 följande:
    Line80 Vattenkannströjan tycker jag e så fin, har både grön och rosa
    ja den är jätte fin men min dotter har nog bara använt den en gång hon verkar inte alls va lika förtjust i den
  • Line80
    xena den där koftan va jätte snygg, antar att den e från baby sidan?!
  • Line80
    mollan nu skrev 2007-10-26 23:37:39 följande:
    tråkigt, min dotter e så liten så hon säger inget om det som sitter på henne. Så länge det inte sticks eller är för tight allafall
    ja det är trist att hon inte alltid har samma smak som mej, ibland kan det bli lite tråkigt..
    hon säger dessutom till mej när hon tycker att jag ska sälja nåt som hon tröttnat på eller aldrig gillat.. så man vet ju iaf att hon inte ångrar sej sen om hon skulle märka att nåt e borta som hon kanske inte använt på ett tag
  • Line80
    xenaa skrev 2007-10-26 23:50:26 följande:
    Mjaaa det är de nog. fast nu vet jag inte vilken storlek du söker men de fanns80 tror hag till och med. och inte de är baby längre hehe. köpte 68 till min son
    men baby räknas ju upp till strl.86
    jag behöver 98, hoppas den kommer på den större sidan!!
  • Line80

nån som vet hur länge rean pågår?
    jag fick ett sms om att jag får 10% extra på reapriset och att det gällde till den 1:a.. men då e frågan är det rean som pågår till den första eller 10% erbjudandet?

• Line80

det enda jag köpte på rean idag va ett par små "katvig kopia" byxor strl.56 (till dockan)
    sen blev det den jätte fina silver kjolen (ej rea) som jag hade kollat in förut.
    Puma skor till mej på stadium för 199:- åså en helikopterlampa till sonen så nu är alla nöjda å glada

• Line80

jag fick inget 10% i extra rabatt trots att jag visade mitt medlemskort.. så då frågade jag ska jag inte få 10%?? å då fick jag frågan "har du fått ett sms eller?" så det verkar vara olika i olika butiker men jag tycker det va lite dåligt för det står ju inget i sms:et om att man måste visa upp det.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)