• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmKarin skrev 2007-11-02 21:31:50 följande:
    Å vilken tråd är det som vet mer om Lindex än denna !!! ?
    Tror det är på AFF
  • Line80
    Anna Conda skrev 2007-11-04 19:49:34 följande:
    Jag tyckte klänningen i rött eller blått med prickar var jättefin,trots det glansiga. Det passar ju finfint när det är kalas!Däremot vart jag besviken,tänkte shoppa djurtunikan i brunt med de där lånkisarna från kappahl (2-packen med lejon) till. Det funkade ju inte alls eftersom lånkisarna bara fanns till strl 80,lilla fröken behöver ju minst 86... Snyft. Men tunikan måste jag nog behålla ändå,fast det var byxor hon behövde Jag skulle kunna ha alla de där tvåpacken från kappahl till lillasyster,de var ju hur fina som helst,brukar ALDRIG gilla kappahls grejer annars.
    gillar inte heller kappahls kläder utom möjligtvis pyamasarna, men så har jag förstora barn för baby avd så då blir allt genast mkt tråkigare
    men kan du inte ha 80 i tajtsen då om hon har 86 annars.. byxor brukar man ju kunna ta en strl mindre i..
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-11-06 18:45:51 följande:
    Har ni sett den här tröjan i era butiker:Min butik har bara haft den i två andra "kill"färger...
    det va jätte länge sen.. typ förra hösten tror jag som de såldes.. en marinblå med turkosa ränder eller den bruna med orange ränder. har inte sett dom i butik på länge men det kanske finns igen då?
  • Line80
    karma5 skrev 2007-11-06 20:19:08 följande:
    ni måste bara in i mitt galleri och kolla alla 5-åringars drömprinsessklänning!! 199 kr på Lindex!
    oj den skulle garanterat min 5-åring vilja ha!!
    är det ok att jag lägger in bilden i bildtråden?
  • Line80
    Bess skrev 2007-11-07 22:14:15 följande:
    Tråkigt att dom bruna molnmockisarna har rosa sömmar. Jag e ju lite inne på brunt. Men blått får väl oxå gå.
    vad är det för fel på rosa då? jag menar varför kan inte en kille ha det?
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-07 22:26:08 följande:
    Jag funderar på ett par bruna molnmockisar åt min lillkille! Han har inte varit allergisk innan mot rosa, så det går nog bra!
    önskar min kille oxå kunde få ett par men antar att dom fina bara finns för små fisar
  • Line80

åhh hoppas ringen fått in molnmockisar då ska jag köpa det imorgon!!! toppen att det även fanns i större

• Line80
    Snorky skrev 2007-11-10 21:47:59 följande:
    Såg massa snygga gitarrtröjor i bildtråden. Jag saknar sonens så mkt!!! Reklamerade den gråa med många gitarrer på för att trycket blev alldeles sprucket o flagade efter bara ett par tvättar (enligt tvättrådet). Är det verkligen ingen annans tröja som blivit så?!? Min kompis son´s tröja blev också så vet jag, hon reklamerade o fick ny och den nya blev också så. Jag funderar på om det är nån idé att köpa en till o prova. Som sagt, saknar den ju!
    va konstigt.. har nog tvättat Colins tröja 3-4 ggr å den är precis lika fin som när jag köpte den.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)