• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    annaknin skrev 2007-09-07 12:12:07 följande:
    Hoppar in i tråden jag med! Leon är ett riktigt Lindex-barn, har nästan bara kläder därifrån. Men de är ju så fina och prisvärda! Den här molnoverallen ni pratar om var ju grymt snygg!!! Funkar den under vintern också eller är det mer höst tror ni? Kanske i kombination med fårskinnsåkpåse under vintern?
    Jag tror mycket väl att man skulle kunna ha den på vintern för barn som sitter i vagn med åkpåse. Om man inte har -30 grader kallt förståss!
    Men det är nog ingen springa runt och leka i snön-overall, om du förstår vad jag menar!?
  • kiron

Nu har jag oxå en moln overall!
    Sen blev jag medlem oxå! 15 % rabatt

• lollypop
    kiron skrev 2007-09-07 12:18:48 följande:
    Nu har jag oxå en moln overall! Sen blev jag medlem oxå! 15 % rabatt
    GRATTIS!!!
    Välkommen till "Molnklubben"
  • annaknin
    lollypop skrev 2007-09-07 12:16:08 följande:
    Jag tror mycket väl att man skulle kunna ha den på vintern för barn som sitter i vagn med åkpåse. Om man inte har -30 grader kallt förståss! Men det är nog ingen springa runt och leka i snön-overall, om du förstår vad jag menar!?
    Nä, Leon är ju bara fem månader och kommer defintivt inte springa och leka i snön i vinter, hehe!

Nån som vet vilken butik i Stockholm som har moln-overallen, gärna i Solna-Sundbyberg-området? Måste haaaaa....
    Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • solida

knin> Den har kommit till ala butiker, men den tar slut snabbt. Jag var i vällingby igår, först köpte jag en i 74 kl tio när de öppnade. Sen ville jag ha en i 80 istället och när jag kom tilbaks var det en enda kvar, stl 80!!! Tur för mig... Men de hade alltså sålt slut alla de hade under dagen igår. De hade väl kanske inte så många men ändå.

• Lina med Liten

HAr med en molnoverall... kunde ju inte låta bli den när jag såg den...

• jojoa75

Bilder finns nu i mitt bildgalleri, under shopping... Kappor både till mig o sessan blev det igår...
    Har inte tid att klistra in o fixa, så ni får gå in o kolla där!

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • lollypop
    annaknin skrev 2007-09-07 12:20:20 följande:
    Nä, Leon är ju bara fem månader och kommer defintivt inte springa och leka i snön i vinter, hehe! Nån som vet vilken butik i Stockholm som har moln-overallen, gärna i Solna-Sundbyberg-området? Måste haaaaa....
    Förra året hade jag en lurvoverall (MOLO-kopian) från Lindex på min dotter, som då var liten, nästan hela vintern. Då var det iofs väldigt milt. Men den overallen var mycket tunnare än vad molnoverallen är!

Bor i skåne - så jag kan tyvärr inte hjälpa dig!
  • miniGrynet

Vi hade PoPs fleece-overall i princip hela vintern förra året, gick jättebra. Men då är iofs min dotter varm av sig.
    Men med åkpåse i vagnen, tror jag absolut. Beroende på hur kallt det är såklart, men det säger ju sig självt.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lollypop
    jojoa75 skrev 2007-09-07 12:24:45 följande:
    Bilder finns nu i mitt bildgalleri, under shopping... Kappor både till mig o sessan blev det igår... Har inte tid att klistra in o fixa, så ni får gå in o kolla där!
    Oj vad mor och dotter kommer vara fina i höst

Sååå snygga kappor!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)