• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    jojoa75 skrev 2007-09-07 11:31:25 följande:
    lollypopså bedårande hon är!!!! aaawee!
    Tack!

Ja, hon är ju mammas lilla sessa
  • lollypop
    Oj! Jag dödade väl inte tråden!!!???

Kontentan var...

ALLt hittar man på LINDEX
  • miniGrynet

Men vad sött!!
    Underbar klänning och jättefina vingar!

Önskade jag kommit på det när dottern var liten!

Ser ut som en liten fe...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • jojoa75

nej nej du dödade inte tråden....
    de som inte fick fatt i nån molnoverall eller hängsleplyschbrallor igår är väl o rycker i såna idag..........

Jo, igår hittade jag världens sötaste lilla bruna kappa till min sessa, min mamma ville så gärna ge henne en kappa, hon var på väg att köpa en på Zara (där kostar de långt över 1000 kr). Gissa om hon blev glad när jag sa att jag hittat en precis lika fin för 399 kr.....

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • solida

lollypop> hihi, vilken sötnos. Inte direkt retro... Skönt att det kom in en annan bild av lindex också, vi pratar ju bara om retrokläderna (även om jag ÄLSKAR dem!)
    Vill också tipsa om Lindex jeans (för oss vuxna). Jag och många med mig har problemet när man köper jeans att de alltid är för långa. Men för mig har lindex jeans funkat så himla bra, de sitter snyggt och slutar precis där de ska. Jag har lite problemområde lår och stuss, och de liksom trollar bort dem! Sen finns det ju också i massa olika modeller, så det finns säkert nån som passar de med andra problemområden.

• lollypop
    miniGrynet skrev 2007-09-07 11:43:07 följande:
    Men vad sött!! Underbar klänning och jättefina vingar! Önskade jag kommit på det när dottern var liten! Ser ut som en liten fe...
    Ja, jag älskar änglar/fèer/alver osv.
    Kanske förklarar min dotters namn... Engla
    Så när jag såg detta var jag bara tvungen att ha det!
    Blev ju så fint!

Därför ångrade jag också att jag sålde vingarna!
    Dom är så himla bra för dom är lite mindre än de flesta liknande vingar man kan köpa. Och passar därmed bra på mindre barn.
    Sen är dom ju sååå söta (kan lägga in en bättre bild på bara vingarna sen). Så jag ska ha dom som dekoration på lillans rum sen!
  • Lina med Liten

Vilka plyschbrallor är det som är på tapeten?? Bild ngn??

• lollypop
    solida skrev 2007-09-07 11:48:02 följande:
    lollypop> hihi, vilken sötnos. Inte direkt retro... Skönt att det kom in en annan bild av lindex också, vi pratar ju bara om retrokläderna (även om jag ÄLSKAR dem!)Vill också tipsa om Lindex jeans (för oss vuxna). Jag och många med mig har problemet när man köper jeans att de alltid är för långa. Men för mig har lindex jeans funkat så himla bra, de sitter snyggt och slutar precis där de ska. Jag har lite problemområde lår och stuss, och de liksom trollar bort dem! Sen finns det ju också i massa olika modeller, så det finns säkert nån som passar de med andra problemområden.
    Hihi Tack!
    Jag ÄLSKAR barnkläder (ja kläder överhuvudtaget!)...
    och är extrem ALLÄTARE
    Så här blandas prinsesskläder med rockkläder med retrokläder...

Men visst jag måste väl erkänna att enda sedan jag upptäckte Me&I (för nåt år sedan), framför allt, så har RETRO-stilen tagit över mer och mer...
  • lollypop
    jojoa75 skrev 2007-09-07 11:44:34 följande:
    nej nej du dödade inte tråden....de som inte fick fatt i nån molnoverall eller hängsleplyschbrallor igår är väl o rycker i såna idag.......... Jo, igår hittade jag världens sötaste lilla bruna kappa till min sessa, min mamma ville så gärna ge henne en kappa, hon var på väg att köpa en på Zara (där kostar de långt över 1000 kr). Gissa om hon blev glad när jag sa att jag hittat en precis lika fin för 399 kr.....
    Kan vi inte få se en bild på kappan då!!!???
  • annaknin

Hoppar in i tråden jag med! Leon är ett riktigt Lindex-barn, har nästan bara kläder därifrån. Men de är ju så fina och prisvärda!

Den här molnoverallen ni pratar om var ju grymt snygg!!! Funkar den under vintern också eller är det mer höst tror ni? Kanske i kombination med fårskinnsåkpåse under vintern?

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)