• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • LillaÄrtan

Nu ska jag snart fa på Lindex o shoppa, om jag hittar nått... Redan köpt det mesta jag vill ha därifrån. Iom att det är stans enda barnklädaffär blir det ju en del shopping därifrån.
    Stjärnkläderna köpte jag förra veckan.. Men jag är inte så frälst, tycker dem är rätt tråkiga, men funkar ju som dagiskläder
    Molnoverallen ska jag iallafall köpa åt Kotten i magen..

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • miniGrynet
    KRAM skrev 2007-09-07 10:45:48 följande:
    Måste bara kolla med er. Velourbyxorna som jag såg bild på, börjar de på stl 86 eller? Har inte sett dem... Finns det i flera färger?
    Finns tydligen inte i fler färger, börjar på stl 86 på flick-avdelningen (så du vet vart du ska leta).
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Squeezetoy

Jag gillade inte heller stjärnkollektionen direkt. Det kändes fräschare förra omgången de hade stjärnor i våras. Men då var det väl bara baby eller?
    Bodysarna kändes dessutom som att man redan sett, fast då i Ellos-katalogen.

• LillaÄrtan

Sist köpte jag inte ens från stjärnkollektionen... Nä tycker dem är jättetråkiga
    men sedan är jag inget fan av de färgerna i kombi heller, marin/rött/grått... hmm.
    Men jättefina som dagiskläder, som sagt

Nu ska vi nog bege oss mot stan o kika..

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • KRAM
    miniGrynet skrev 2007-09-07 10:47:00 följande:
    Finns tydligen inte i fler färger, börjar på stl 86 på flick-avdelningen (så du vet vart du ska leta).
    Ah, då vet jag. Ska kika där
    ♥ Mina små hjärtan Ethel (16/8-05) & Alve (1/2-07) ♥
  • lollypop

Måste få berätta en solskenshistoria (åtminstone för mig ) nu när vi ändå disskuterar LINDEX här!

I november förra året köpte jag en jättesöt klänning och ett par helt underbara änglavingar på Tradera till min dotter. De var tänkta att användas till fotografering. Och så blev det också!

I maj (?) fick jag för mig att sälja detta vidare. Tvekade länge på att sälja vingarna (som jag blivit helt förälskad i ). Men bestämde mig till slut för att lägga ut båda.

Efteråt ångrade jag mig så grymt så jag nästan var gråtfärdig
    Saknade vingarna sååå!!!

I början av juli var jag inne och storshopade på Lindex och på min väg till kassan vad tror ni jag såg... DOM ÄNGLAVINGARNA!!!... ett enda par slaffsigt liggandes i en hög av annat bråte Såg ut som sånt som blivit över som dom skulle plocka bort!

Jag grabbade väl tag i vingarna och flööög bort till kassan

SÅÅÅ GLAD JAG BLEV!!!

• lollypop
    Sammet skrev 2007-09-07 11:18:45 följande:
    Så sött
    Morty skrev 2007-09-07 11:22:25 följande:
    lollypop: Nämne, gud så söt!
    Tackar!
  • jojoa75

lollypop
    så bedårande hon är!!!! aaawee!

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)