• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • KRAM

Måste bara fråga. Fick en kupong på posten (handla för 400 kr -betala 300 kr) och den har jag redan använt. Nu fick jag se er länk (har inte själv fått den på mail) och undrar om man kan vara så fräck att man använder den en gång till? Är det någon av er som har gjort det, alltså använt två checkar???

• mollan nu
    KRAM skrev 2007-11-22 19:18:11 följande:
    Måste bara fråga. Fick en kupong på posten (handla för 400 kr -betala 300 kr) och den har jag redan använt. Nu fick jag se er länk (har inte själv fått den på mail) och undrar om man kan vara så fräck att man använder den en gång till? Är det någon av er som har gjort det, alltså använt två checkar???
    jag har!
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Snorky
    KRAM skrev 2007-11-22 19:18:11 följande:
    ja, du kan använda hur många som helst! Jag har använt både den jag fick på posten o den från nätet. Får man båda så måste man ju få använda de! Dessutom kan du skriva ut kupongen från nätet hur många gånger som helst! Så du kan använda väldigt många kuponger om du vill!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Line80

men är det bara jag som inte har några problem med gittarrtröjan?
    har säkert tvättat den 3-4 ggr å den är fortf lika fin så än finns det hopp för er andra som inte använt den än
    men nu ligger den i tvätten igen så vi får väl se håller den denna tvätt med så undrar jag verkligen hur ni andra tvättat den hehe

• Line80

den där nya stjärntröjan såg jag i turkost med bruna kantband oxå.. jätte fin.

• snigelina
    Line80 skrev 2007-11-22 19:34:15 följande:
    men är det bara jag som inte har några problem med gittarrtröjan? har säkert tvättat den 3-4 ggr å den är fortf lika fin så än finns det hopp för er andra som inte använt den än men nu ligger den i tvätten igen så vi får väl se håller den denna tvätt med så undrar jag verkligen hur ni andra tvättat den hehe
    Jamen vår var fin i 3-4 tvättar och sen sa det POFF och den var urful.
  • FrogLeg

Jag har inte några problem med våra heller iofs har jag tvättat lilltjejens kanske 2 ggr och storasysters 3-4 ggr... Vad jag förstått på tidigare inlägg har dom blivit fula efter första tvätten eller?

Line80 skrev 2007-11-22 19:34:15 följande:
    men är det bara jag som inte har några problem med gittarrtröjan? har säkert tvättat den 3-4 ggr å den är fortf lika fin så än finns det hopp för er andra som inte använt den än men nu ligger den i tvätten igen så vi får väl se håller den denna tvätt med så undrar jag verkligen hur ni andra tvättat den hehe
  • snigelina
    FrogLeg skrev 2007-11-22 19:41:48 följande:
    Jag har inte några problem med våra heller iofs har jag tvättat lilltjejens kanske 2 ggr och storasysters 3-4 ggr... Vad jag förstått på tidigare inlägg har dom blivit fula efter första tvätten eller?
    Nej, som jag nyss skrev så blev vår ful först efter några tvättar. Den var jättefin först, sen sprack trycket och det ramlade liksom bort färg och fastnade på andra ställen av tröjan.
  • Line80

ni som reklamerat mkt på Lindex.. (mer än en gång) har ni alltid kvitto me er då? jag har reklamerat en gång å då ville hon gärna ha kvitton.. jag hade med mej ett men va inte säker på att det va rätt.. står ju bara typ "flick 1-6" så hur sjutton kan man veta vilket plagg det är på kvittot??
    nu fick jag iaf lämna tillbaka å få tillgodokort men hon sa att det är bra att jag sparar alla kvitton å tar med mej om jag ska reklmera flera ggr. jag sa då att jag alltid spar alla kvitton men ska jag behöva ta me mej alla dom då jag inte vet vilket kvitto som gäller för det plagg jag ska reklmera lixom? så är nyfiken på hur hårda dom är me kvitton för er andra?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)