• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-11-22 19:47:37 följande:
    ni som reklamerat mkt på Lindex.. (mer än en gång) har ni alltid kvitto me er då? jag har reklamerat en gång å då ville hon gärna ha kvitton.. jag hade med mej ett men va inte säker på att det va rätt.. står ju bara typ "flick 1-6" så hur sjutton kan man veta vilket plagg det är på kvittot??nu fick jag iaf lämna tillbaka å få tillgodokort men hon sa att det är bra att jag sparar alla kvitton å tar med mej om jag ska reklmera flera ggr. jag sa då att jag alltid spar alla kvitton men ska jag behöva ta me mej alla dom då jag inte vet vilket kvitto som gäller för det plagg jag ska reklmera lixom? så är nyfiken på hur hårda dom är me kvitton för er andra?
    Förrförra gången jag reklamerade hade jag inget kvitto och då "morrade" hon lite, men ok:ade det. Hon frågade dock om jag använt nån rabatt.. De har ju rabatter rätt ofta så risken är ju ganska stor att man handlat med rabatt.

Nu senast hade jag med mig kvittot. Var osäker hemma vilket kvitto det var, men hade med mig två möjliga och gick sen och jämförde med numret på en tröja i butiken *s*
  • FrogLeg

Tänk om man skulle komma med en hel skokartong med Lindex kvitto... Skulle dom verkligen orka göra sig besväret att hitta de rätta?!?

snigelina skrev 2007-11-22 19:50:55 följande:
    Förrförra gången jag reklamerade hade jag inget kvitto och då "morrade" hon lite, men ok:ade det. Hon frågade dock om jag använt nån rabatt.. De har ju rabatter rätt ofta så risken är ju ganska stor att man handlat med rabatt.Nu senast hade jag med mig kvittot. Var osäker hemma vilket kvitto det var, men hade med mig två möjliga och gick sen och jämförde med numret på en tröja i butiken *s*
  • Emmy o Nellie

min gitarrtröja är också ful i trycket, vet inte om jag vill lämna tillbaka den (är ju så fin).
    Sista jag reklamerade en stjärnbody behövdes inget kvitto, hon nämnde inte ens det.

• Snorky
    Line: Jag är ju rätt noga när jag tvättar så jag har tvättat efter konstens alla regler. Utoin och efter tvättrådet. De första tvättarna klarade vår också, men sen blev det bara värre o värre.
    Jag tar aldrig med kvitto när jag reklamerar för det ska inte behövas. Ibland frågar de, ibland inte... har aldrig varit några problem att få pengarna för mig.

När ändå frågan om reklamationer är uppe så tänkte jag höra hur ni hade gjort. Jag har ett par stjärnlånkisar åt lillkillen. De har han använt ca 3 ggr och nu har de tappat färg på knäna. Det ser jättefult ut. Visst ska väl byxor tålas att krypa i utan att tappa färg så fort?! visst måste man kunna reklamera de?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Ziria

Jag var en sväng på Lindex idag. men det blev tyvärr ingenting... Jag hittade ett par jättefina rosa fix byxor, men de gick bara upp till strl 80 och min tjej börjar precis att växa ur sina 80 byxor och har mest 86. Mycket tråkigt...
    Men jag ska nog ta en tur till helgen och använda kupongen som jag fick här av Snorky!

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • FrogLeg

De som kan hända om man reklamerar utan kvitto är att man får pengarna som varan står i idag (om de varit rea får man endast tillbaka de pengarna som varan säljs för idag). Eftersom man inte kan bevisa när man köpt varan.

• Line80

hör å häpna så ska inte jag till Lindex utan till HM imorgon har ju fått fina rabatt kuponger därifrån idag  julklpps shopping blir det

• Line80
    Snorky skrev 2007-11-22 20:20:04 följande:
    Line: Jag är ju rätt noga när jag tvättar så jag har tvättat efter konstens alla regler. Utoin och efter tvättrådet. De första tvättarna klarade vår också, men sen blev det bara värre o värre. Jag tar aldrig med kvitto när jag reklamerar för det ska inte behövas. Ibland frågar de, ibland inte... har aldrig varit några problem att få pengarna för mig. När ändå frågan om reklamationer är uppe så tänkte jag höra hur ni hade gjort. Jag har ett par stjärnlånkisar åt lillkillen. De har han använt ca 3 ggr och nu har de tappat färg på knäna. Det ser jättefult ut. Visst ska väl byxor tålas att krypa i utan att tappa färg så fort?! visst måste man kunna reklamera de?
    jag reklamerade kanin tajtsen för att de tappat färg.. å det va inga problem mer än att hon morrade över kvittot då..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)