• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • charmmiss

snigelina- Varsågod.
    jag har bara handlat en gång, men tror det ska gå att handla fler ggr, andra gången jag skrev in den blev det 50kr och så stod det feminina, så de måste ha haft koden i tidningen.

seSSa- ingen aning, håller på att testa nu, ska först logga in, har glömt bort koden för inloggning

min syblogg www.senaste.se
  • Johanna1979

Hörde från kundtjänst idag att troligtvis kommer den bruna molnoverallen och bruna molnbodyn (med gröna detaljer) komma in igen i december, annars så finns de visst inte att få tag på i hela Sverige (storlke 74)! Det blir till att hålla utkik och en daglig tur till Lindex mitt i julruschen

• seSSa
    snigelina skrev 2007-11-22 22:17:02 följande:
    400 kr. Men koderna kan ha gått ut typ häromdagen, är lite osäker på dem.. Jag själv har använt dem för nån vecka sen eller två.
    ska prova o se finns mkt jag vill ha hehe... kan vara bra me rabatten... måste det vara 400 kr EFTER rabatten?
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:18:30 följande:
    snigelina- Varsågod.jag har bara handlat en gång, men tror det ska gå att handla fler ggr, andra gången jag skrev in den blev det 50kr och så stod det feminina, så de måste ha haft koden i tidningen.seSSa- ingen aning, håller på att testa nu, ska först logga in, har glömt bort koden för inloggning
    ska du pröva på GM också?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    seSSa skrev 2007-11-22 22:20:20 följande:
    ska du pröva på GM också?
    nej HM menar jag såklart....
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • SandraS
    Johanna1979 skrev 2007-11-22 22:18:49 följande:
    Hörde från kundtjänst idag att troligtvis kommer den bruna molnoverallen och bruna molnbodyn (med gröna detaljer) komma in igen i december, annars så finns de visst inte att få tag på i hela Sverige (storlke 74)! Det blir till att hålla utkik och en daglig tur till Lindex mitt i julruschen
    Går att få tag på nya på Tradera, men tyvärr så blir juh priset oftast lite dyrare än vad det hade blivit i butik, jag köpte molnbodyn på tradera. Moloverallen jagade en vänninas svägerska rätt på i sin hemstad åt mig
  • annie dark

Jag reklamerade stjärnbodyn från KappAhl, fick pengarna tillbakka och hade inget kvitto. Brukar ju vara knepigt där,man får ju inte byta utan kvitto har jag hört.

• SandraS
    Johanna1979 skrev 2007-11-22 22:18:49 följande:
    Blir det grönt där det var oranget på den förra molnbodyn då?
  • SandraS

Finns den fina monstertröjan på lindex hemsida? Vart i så fall??? *letar för fullt*

• charmmiss
    seSSa skrev 2007-11-22 22:20:48 följande:
    nej HM menar jag såklart....
    det är Hm jag testar på, har inte fått inloggningsuppgifterna ännu.
    min syblogg www.senaste.se
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)