• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Morty
    maggan75 skrev 2007-11-22 22:49:27 följande:
    det är nog samma somm den här stjärn tröjan ( tror jag) den är på tvätt  och jag orkar inte kolla nu
    okodoki
  • Snorky
    seSSa skrev 2007-11-22 22:40:02 följande:
    Någon mer som har en son som inte vet vad han ska få ha på sig till Jul? Förra året hade vi ju den supersöta tomtedräkten. Hade velat ha nått liknande men hittar inget i strl 86...Tips mottages gärna!
    här är det tvärtom. Jag hade allting klart tills jag hittade så fina skjortor åt barnen på lindex! Först hade jag köpt varsin pikétröja åt de från po.p... en blå med röd röd/vita ränder åt stora killen o en brun med orange/röda ränder åt lilla killen. Men sen igår kunde jag inte låta bli o köpa skjortor! Köpte en från pojk o en från baby.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Pyan

Ska precis beställa från Lindex på internet och kom på att jag fick brev förra veckan där det stod att man skulle få 10% på sitt första internet-köp.
    Hur gör jag för att få det? Var det nån kod? Jag har kastat brevet...
    Koden för 100kr (handla för 400) rabatt har jag lagt in, men såg här nu att ni hade en kod för 50 kr, men den funkar inte för mig, dessa går kanske inte att kombinera?

• seSSa
    Snorky skrev 2007-11-22 22:54:25 följande:
    här är det tvärtom. Jag hade allting klart tills jag hittade så fina skjortor åt barnen på lindex! Först hade jag köpt varsin pikétröja åt de från po.p... en blå med röd röd/vita ränder åt stora killen o en brun med orange/röda ränder åt lilla killen. Men sen igår kunde jag inte låta bli o köpa skjortor! Köpte en från pojk o en från baby.
    lust o visa bilder?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:48:56 följande:
    orkade egentligen inte heller, men tänkte att det kanske är sista dagen idag, o då blir man förbannad om man skulle handla imorgon o koderna inte funkar
    nu e d tekniskt underhåll på HMs sida så jag får avvakta.. hämtade kortet ändå
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • miniGrynet

Vill rådfråga er mode-lejon härinne, så jag hoppas det är ok att jag lägger in två bilder här i den här tråden.

På en 40-årsfest nästa helg så ska dottern ha denna klänning på sig, som vi köpte för evigheter sen och sparat, men aldrig använt.
    grå klänning.jpg
    Nu har vi dessutom hittat matchande skor i veckan, då dessa klänningar med tillbehör släppts igen (på H&M om någon undrar!)

grå skor.jpg

Nu till min fråga.
    Klänningen är ju ärmlös, men vill gärna ha någonting på dottern under klänningen.
    Men en vanlig vit bomulls-body känns lite "tråkigt" på nåt sätt, när klänningen är typ satin-tyg.
    Hon kommer att ha vita/creme-färgade bomulls-strumpbyxor, men det tycker jag känns ok.

Vad säger ni andra?
    Hjälp mig med bra tips!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Hmmm... bilderna blev inte klickbara, som jag trodde, men hoppas ni klarar er ändå.

Dom är lånade ifrån H&M´s sida.

• seSSa
    miniGrynet skrev 2007-11-22 23:25:02 följande:
    Vill rådfråga er mode-lejon härinne, så jag hoppas det är ok att jag lägger in två bilder här i den här tråden. På en 40-årsfest nästa helg så ska dottern ha denna klänning på sig, som vi köpte för evigheter sen och sparat, men aldrig använt. Nu har vi dessutom hittat matchande skor i veckan, då dessa klänningar med tillbehör släppts igen (på H&M om någon undrar!) Nu till min fråga. Klänningen är ju ärmlös, men vill gärna ha någonting på dottern under klänningen. Men en vanlig vit bomulls-body känns lite "tråkigt" på nåt sätt, när klänningen är typ satin-tyg. Hon kommer att ha vita/creme-färgade bomulls-strumpbyxor, men det tycker jag känns ok. Vad säger ni andra? Hjälp mig med bra tips!
    tycker d låter helt okej med en vit bomullsbody

dumma explorer stängdes av.. jag som hade lagt så fina grejer i kassan.. aja får leta imorn igen
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • philmKarin

Svårt... kan hon inte ha en fintröja/cardigan ovanpå klänningen annars?

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • miniGrynet
    philmKarin skrev 2007-11-22 23:33:26 följande:
    Svårt... kan hon inte ha en fintröja/cardigan ovanpå klänningen annars?
    Ja, jag har funderat på det också... vi har en rosa bolero, som jag tror skulle kunna fungera faktiskt.

Nu minns jag inte ens vilken storlek det är på klänningen vi har, hoppas den är i 74 och att den då passar henne som nu drar nånstans mellan 74-86 i storlek.
    Så den inte är i 68... Ska jaga fatt den imorrn tänkte jag, sambon har "lagt den nånstans"... hmmm?!
    Alltid lika irriterande! Han borde hålla sig borta ifrån andras kläder och garderober!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)