• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Johanna1979

SandraS skrev 2007-11-22 22:26:22 följande:

Blir det grönt där det var oranget på den förra molnbodyn då?
    Jag bad min svägerska som jobbar på Lindex kolla upp det och hon menade på att det var de brun-grön molnen som troligtvis kommer att komma in igen.
  • lilllinda
    lillronya skrev 2007-11-22 10:11:20 följande:
    Lite andra priser där kanske? Någon som har en bild på de?
    Lite dyrare än Lindex är de men superbra!! Finns bild i mitt galleri, tror jag köpte dem direkt de kom in i juli/aug.
  • Nea 85

Nån som vet om man får byta ett plagg om man har tagit bort lappen?
    Jag har lappen kvar, men den är lös, har kvitto oxå.

Köpte nämligen 3 st velourbyxor på t3b2 i stl 80. Så tog jag bort lappen på ett par och satte på honom dom, tänkte han skulle ha de idag. Men de satt ju helt perfekt NU, dvs ingen växtmån alls, så jag kände att jag inte behöver ytterligare 3 byxor som han inom kort kommer att växa ur.
    Så himla synd att inte de byxorna finns i 86, det tycker jag är lite konstigt eftersom bodysarna på t3b2 går ända upp till 92...

• lilllinda

Glömde texten, men bilden jag la in- förlåt att jag anv denna tråden o inte bildtråden- är på po.ps hängslejeans.

• lilllinda
    Nea 85 skrev 2007-11-23 10:18:23 följande:
    Nån som vet om man får byta ett plagg om man har tagit bort lappen?Jag har lappen kvar, men den är lös, har kvitto oxå.Köpte nämligen 3 st velourbyxor på t3b2 i stl 80. Så tog jag bort lappen på ett par och satte på honom dom, tänkte han skulle ha de idag. Men de satt ju helt perfekt NU, dvs ingen växtmån alls, så jag kände att jag inte behöver ytterligare 3 byxor som han inom kort kommer att växa ur.Så himla synd att inte de byxorna finns i 86, det tycker jag är lite konstigt eftersom bodysarna på t3b2 går ända upp till 92...
    velourbyxor finns i större stl i brunt, cerise o lila fast de har dragsko i midjan. Vet ej om det finns fler fäger men de jag nämnt har iaf min flicka o jag såg dem i butik senast igår.
  • lilllinda

glömde skriva de jag menar är t3b2

• solida
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:36:29 följande:
    velourbyxor finns i större stl i brunt, cerise o lila fast de har dragsko i midjan. Vet ej om det finns fler fäger men de jag nämnt har iaf min flicka o jag såg dem i butik senast igår.
    De finns i svart också.
  • Morty
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:41:55 följande:
    glömde skriva de jag menar är t3b2
    ....och grå
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)