• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-24 10:06:56 följande:
    jag trycker bara på skriva ut -ikonen... är det rätt skrivare angiven då?
    Mne när jag trycker på skriv ut så ska ajg spara ner den på¨datorn och det är sen, den komme rinte upp i pdf-formatet så sidan är helt vit... Har bara en skrivare angiven så det är inte det som rä felet...
    Alfred 070303
  • miniGrynet

Idag har vi reklamerat snickar-byxorna. Känns skönt att man gjorde det så snabbt.
    Fick pengarna tillbaka, så det blir kanske nåt annat roligt för dom istället.
    Men hann inte kika idag då hela familjen stod utanför och häckade i kalla (men fina) vädret!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lillronya
    miniGrynet skrev 2007-11-24 15:48:53 följande:
    Idag har vi reklamerat snickar-byxorna. Känns skönt att man gjorde det så snabbt. Fick pengarna tillbaka, så det blir kanske nåt annat roligt för dom istället. Men hann inte kika idag då hela familjen stod utanför och häckade i kalla (men fina) vädret!
    Hade ni använt de, eller var lapparna kvar? Anjelin har ju använt sina...
  • miniGrynet
    lillronya skrev 2007-11-24 15:55:52 följande:
    Hade ni använt de, eller var lapparna kvar? Anjelin har ju använt sina...
    Hade inga lappar kvar, och Elise hade bara provat dom i ca 15-20 minuter innan vi gav upp.
    Hade kvittot kvar.

Men när man reklamerar behöver man ju inte ha lappar kvar och då ska dom ju kunna vara använda, eftersom det är en reklamation.
    Så om du vill lämna tillbaka dina byxor så ska ju det gå bra!
  • lillronya
    miniGrynet skrev 2007-11-24 16:02:05 följande:
    Hade inga lappar kvar, och Elise hade bara provat dom i ca 15-20 minuter innan vi gav upp. Hade kvittot kvar. Men när man reklamerar behöver man ju inte ha lappar kvar och då ska dom ju kunna vara använda, eftersom det är en reklamation. Så om du vill lämna tillbaka dina byxor så ska ju det gå bra!
    Ja, vi får väl se hur vi gör. Tycker så mycket om de, men blir irriterad när de går upp....
  • miniGrynet
    lillronya skrev 2007-11-24 16:14:09 följande:
    Ja, vi får väl se hur vi gör. Tycker så mycket om de, men blir irriterad när de går upp....
    Ja, jag håller med! Dom är jättefina, var fina på och sådär.
    Men som sagt, man blir ju knäpp om man ska hålla på och knäppa dom stup i kvarten!
    Då köper jag hellre ett par andra nån annanstans.

Lindex är ju inte alltid bäst på alla barnkläder! Även om dom har mkt fint till vettiga priser!
  • miniGrynet
    Snorky

Vad kostar hängselbyxorna på PoP?
    Hittar dom inte på deras sida.
  • Mollie

Har fått ut kupongen och på måndag kan det bli till att shoppa igen! Mitt Adobe program hade hängt sig, maken fick fixa!

Får man lägga upp kläder i bildtråden som ej är köpta på Lindex? Måste få visa vårt inköp fårn Åhléns igår...

Alfred 070303
  • miniGrynet

Mollie

Klart du får, jag vill gärna se i alla fall!
    Fina kläder är alltid roligt att se!

• Mollie
    miniGrynet skrev 2007-11-24 16:56:41 följande:
    Mollie Klart du får, jag vill gärna se i alla fall! Fina kläder är alltid roligt att se!
    Håller på för fullt å laddar in i datorn (hade visst lite fullt i kameran ), meddelar när jag är klar!
    Alfred 070303
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)