• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lillronya

Suck, vad snygg gitarrbodyn i bildtråden är!!! Alltså den här tråden gör mej fattig!

• Nifelheim

AAAAAAAAAH den där nya gitarrbodyn MÅSTE jag ha..vad kostade den???? NGn som sett om den finns på ngt Lindex i Eskilstuna??+

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 17:43:22 följande:
    Ja och om den fanns i andra färger vet jag inte, är förtjust i blått själv så när jag såg den så tittade jag inte runt på andra. Var dock på ett annat Lindex åxå igår (var på två i olika sätder) och där var den på rea för 129 kr. Så det verkar vara olika.  
    Jag älskar blått jag med. Speciellt nu när alla tjejerna fått en lillebror. Tänkte mer på om där var nån lite "flickigare" färg också. Inte för att hon måste vara flickig utan för att det är roligt om de inte är helt lika klädda.
  • Mollie
    lillronya skrev 2007-11-24 19:20:36 följande:
    Jag älskar blått jag med. Speciellt nu när alla tjejerna fått en lillebror. Tänkte mer på om där var nån lite "flickigare" färg också. Inte för att hon måste vara flickig utan för att det är roligt om de inte är helt lika klädda.
    Ja, då kan jag tänka mig att du vill ha lite mer "killigt"... Speciellt nu när det är så könsuppdelat. Jag önskar mig en liten flickbebis nu när man går i butikerna, det finns ju så mycket söta tunikor och kläningar och allt vad det är! Fina färger och mönster, inte bara randigt, rutigt eller rosa och lila typ...
    Men tyvärr vet jag inte om västen, du får ut å spana själv!
    Alfred 070303
  • miniGrynet
    pelagonia skrev 2007-11-24 21:29:06 följande:
    Vad kostar mockasiner på Lindex ?
    69 kr
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 20:53:13 följande:
    Ja, då kan jag tänka mig att du vill ha lite mer "killigt"... Speciellt nu när det är så könsuppdelat. Jag önskar mig en liten flickbebis nu när man går i butikerna, det finns ju så mycket söta tunikor och kläningar och allt vad det är! Fina färger och mönster, inte bara randigt, rutigt eller rosa och lila typ... Men tyvärr vet jag inte om västen, du får ut å spana själv!
    Ja det är ju ganska uppdelat. De större tjejerna här har alltid varit ganska grabbigt klädda. Men Anjelin är väldigt rosa, för hon är ju den sista tjejen här. Och Emilio blir ju som sagt väldigt killklädd.
    Men jag gillar de neutrala kläderna jättemycket också. Lagom av det mesta blir bra. Lite mix...
    Ska försöka ta mej till nåt Lindex på måndag tror jag.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)