• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 17:14:49 följande:
    Klar!
    Jättefina kläder!!! Hur mycket kostade den blåa västen? Fanns den i andra färger också??
  • Mollie
    lillronya skrev 2007-11-24 17:35:19 följande:
    Jättefina kläder!!! Hur mycket kostade den blåa västen? Fanns den i andra färger också??
    Den blå västen var nog från i somars, elelr tidig höstkollektion, för den var read! Ordpris 199 och jag köpte för 99 kr. Den är mörkblå och svart, vändbar och huvan går att ta av. Tänkte den skulle passa i vår!
    Alfred 070303
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 17:37:44 följande:
    Den blå västen var nog från i somars, elelr tidig höstkollektion, för den var read! Ordpris 199 och jag köpte för 99 kr. Den är mörkblå och svart, vändbar och huvan går att ta av. Tänkte den skulle passa i vår!
    Men åå det låter ju perfekt. Hoppas att den finns även på nåt Lindex nära mej!
  • Mollie
    lillronya skrev 2007-11-24 17:40:16 följande:
    Men åå det låter ju perfekt. Hoppas att den finns även på nåt Lindex nära mej!
    Ja och om den fanns i andra färger vet jag inte, är förtjust i blått själv så när jag såg den så tittade jag inte runt på andra. Var dock på ett annat Lindex åxå igår (var på två i olika sätder) och där var den på rea för 129 kr. Så det verkar vara olika.  
    Alfred 070303
  • Mollie
    Peak skrev 2007-11-24 17:53:44 följande:
    Mollie - jättefina bilder och söt modell!!
    Tack! Generad
    Alfred 070303
  • maruttan

Tjatar vidare om min t-shirt med motorcyklar och fastsydd skjorta under.... Är det någon som har sett den i butik nyligen?? Tycker att det är lite konstigt att de hade med den i reklambladet vi fick förra veckan och sen är den slut i affärerna vad det verkar.....Fundersam

• FrogLeg

Kanske jobbar den personen på Lindex?! Då blir ju priset typ 36 kr för mockasinerna om man använder 30% kupongen oxå. Vad vet jag Men jag vet inte hur dom har de om dom får kombinera kuponger med persomalpris?
    Annars är de väl bara en snällis hehe

Snorky skrev 2007-11-23 23:10:06 följande:
    ja, men hur många rabattkuponger man än använder så går man minus på att sälja de för halva priset.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)