• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Sötastistan

helloj igår shoppades det på lindex on line! Köpte alla stjärntröjerna två blå och en grön såååå fina!! och matchande strumpor och sen blev det ett par byxor också till sonen. Använde kupongen köp 400 betala 300 men tänkte använda den i min butik också till att köpa några fina julkläder till sonen men tycker det är såå svårt att hitta några fina till killar finns ju hur mycket som helst till tjejer. Någon som har någt bra tips på fina julkläder till killar?

• softsofie
    miniGrynet skrev 2007-11-25 19:10:44 följande:
    SoftsofieFin bild på tjejen! Undrar vartifrån snickisarna är? Dom ser fina ut!
    tack

allt är från lindex
  • miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-25 20:30:04 följande:
    tack allt är från lindex
    Jaha!
    Vilken avdelning är byxorna ifrån?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Maj bebis 07

jag har också de snickisarna de är kanonfina när de är lite sådär utsvängda . Fina fickor också. Köpte två par så hon kan ha sen också.

leos mamma
    Jättefin body som du beställt!! Beställde du att siffran skulle vara så stor på ryggen eller "ingick" det?

ni som har småtjejer
    Var finns egentligen den *F I N A S T E* julklänningen (babystl)? Jag vill helst ha en röd och jag gillar inte för "fluffiga" klänningar. Den röda Lindex har nu är OK men inte yipeee för mig. Någon som har ngt tips?

• FrogLeg

En fråga som inte har med Lindex att göra men med shopping Nån som beställt från en webshop som heter Anna Cill? Funkade de bra isåfall?

• Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 20:58:20 följande:
    jag har också de snickisarna de är kanonfina när de är lite sådär utsvängda . Fina fickor också. Köpte två par så hon kan ha sen också. leos mammaJättefin body som du beställt!! Beställde du att siffran skulle vara så stor på ryggen eller "ingick" det? ni som har småtjejer Var finns egentligen den *F I N A S T E* julklänningen (babystl)? Jag vill helst ha en röd och jag gillar inte för "fluffiga" klänningar. Den röda Lindex har nu är OK men inte yipeee för mig. Någon som har ngt tips?
    Jag hittade en alldeles underbar röd "julklänning" på Po.p... Spana in.. Men dottern vägrade..

http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=2894
  • bengke
    Alexa skrev 2007-11-25 21:33:06 följande:
    Vill också hitta en fin julklänning. Fast jag vill inte at den ska vara röd eller särksilt julig. Storlek 98 typ. Den du visade Alexa var fin
  • Maj bebis 07

Alexa
    TACK! Precis nåt sånt vill jag ha! Enkel och fin!
    Tycker inte 245:- var så dyrt för att vara PoP.

Hehe tur min lilla skitonge inte har vett än att säga ifrån än så det gäller att passa på att köpa det som jag gillar. Gissar att det är bara att gilla läget sen om hon bara vill ha kläder med Barbieapplikationer på .

• lollypop
    FrogLeg skrev 2007-11-25 21:25:32 följande:
    En fråga som inte har med Lindex att göra men med shopping Nån som beställt från en webshop som heter Anna Cill? Funkade de bra isåfall?
    Eftersom den affären ligger här i helsingborg så har jag ju inte behövt beställa fr. webshopen
    Men har hört att de som beställt därifrån är jättenöjda.
    Hon som har affären är i alla fall supertrevlig!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)