• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • 2007 Mamma

Tack för tipsena om elefant tunikan! Nu måste jag leta och se om det skulle gå att sy den till en tröja till lillkillen här hemma.... Brun-rosa Eller ni som har den tror ni det blir för "tjejigt" på en kille? :-/

• Snorky

Idag ska jag iväg till hm lite tänkte jag för omväxlings skull... har 149:- tillgodo, 50:- i bonuscheck och sen handla för 300:- o få 50:- rabatt! Så jag kan handla barnkläder för 300:- o betala 50:-! Lagom! Hoppas de bara har nåt... tycker de har sååå tråkiga kläder nu för tiden tyvärr... speciellt när det ska vara något som passar pojkar.

Ska även en sväng på Åhlens och inhandla barbapapa i julklapp åt grabbarna! Funderade även på de nya lollopard-kläderna med traktorer... de är ju såååå söta... får se vad det blir kvar i plånboken efter alla räkningar. Det är ju fler som ska ha julklappar! Inte bara grabbarna, även om det är roligast att shoppa åt de!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • seSSa
    Snorky skrev 2007-11-27 11:12:56 följande:
    Idag ska jag iväg till hm lite tänkte jag för omväxlings skull... har 149:- tillgodo, 50:- i bonuscheck och sen handla för 300:- o få 50:- rabatt! Så jag kan handla barnkläder för 300:- o betala 50:-! Lagom! Hoppas de bara har nåt... tycker de har sååå tråkiga kläder nu för tiden tyvärr... speciellt när det ska vara något som passar pojkar. Ska även en sväng på Åhlens och inhandla barbapapa i julklapp åt grabbarna! Funderade även på de nya lollopard-kläderna med traktorer... de är ju såååå söta... får se vad det blir kvar i plånboken efter alla räkningar. Det är ju fler som ska ha julklappar! Inte bara grabbarna, även om det är roligast att shoppa åt de!
    lyckos
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • softsofie

halloj
    nu har jag lyckats få över min mamma till lindex "träsket" hon springer där var å varannan dag å shoppar åt mina barn
    en mycket klok mamma måste jag säga Flört

hon ringde i går å berättade vad hon shoppat
    hon hade köpt åt wille:bruna tröjan med stjärnor på å matchande sockor till.
    å en turkos tröja med en stjärna på å nå buna mjukis brallor med ett vitt revär i sidan.
    å till felicia var det en röd body med vita stjärnor på och röda sockar med stj'rnor på.
    en tvådelad pyjamas med nå djungeldjur på tröjan och byxan var enfärgad.
    Har nån en bild på den?

hade tänkt fara till stan i dag men då har båda barnen blivit sjuka.
    Inge skoj alls.

• maggan75
    softsofie skrev 2007-11-27 11:36:16 följande:
    hallojnu har jag lyckats få över min mamma till lindex "träsket" hon springer där var å varannan dag å shoppar åt mina barn en mycket klok mamma måste jag säga hon ringde i går å berättade vad hon shoppathon hade köpt åt wille:bruna tröjan med stjärnor på å matchande sockor till.å en turkos tröja med en stjärna på å nå buna mjukis brallor med ett vitt revär i sidan.å till felicia var det en röd body med vita stjärnor på och röda sockar med stj'rnor på.en tvådelad pyjamas med nå djungeldjur på tröjan och byxan var enfärgad.Har nån en bild på den?hade tänkt fara till stan i dag men då har båda barnen blivit sjuka.Inge skoj alls.
    Bild på pyjamasen finns i bildtråden (eller mitt bild galleri under shopping)
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • lollypop
    softsofie skrev 2007-11-27 11:36:16 följande:
    hallojnu har jag lyckats få över min mamma till lindex "träsket" hon springer där var å varannan dag å shoppar åt mina barn en mycket klok mamma måste jag säga hon ringde i går å berättade vad hon shoppathon hade köpt åt wille:bruna tröjan med stjärnor på å matchande sockor till.å en turkos tröja med en stjärna på å nå buna mjukis brallor med ett vitt revär i sidan.å till felicia var det en röd body med vita stjärnor på och röda sockar med stj'rnor på.en tvådelad pyjamas med nå djungeldjur på tröjan och byxan var enfärgad.Har nån en bild på den?hade tänkt fara till stan i dag men då har båda barnen blivit sjuka.Inge skoj alls.
    Min mamma är sån som alltid BARA har köpt kläder till barnen. Har nästan tyckt hon var lite tråkig! Ingen fantasi liksom!?
    Men nu härom dagen sa hon till mig:
    Ja, några kläder köper jag i alla fall inte till barnen i julklapp i år!!!
    Det har dom väl så det räcker och blir över!!!

Hihihi...
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Peak
    Mollie skrev 2007-11-27 00:27:50 följande:
    Nä, skrev lite tokigt, menade själv inte att de va dubbelstorlek... mer 86 å 92Har kolalt på alla Lindex och på Baby, men det har då bara funnits 80 som största, men de kan ju var slut! :-S
    jag har köpt 86 på dem, tror det är det största. iaf på den avdelningen!
  • Snorky
    2007 Mamma skrev 2007-11-27 11:07:41 följande:
    Tack för tipsena om elefant tunikan! Nu måste jag leta och se om det skulle gå att sy den till en tröja till lillkillen här hemma.... Brun-rosa Eller ni som har den tror ni det blir för "tjejigt" på en kille? :-/
    den fanns som tröja i våras/somras och då hade min stora pojke den. Inte alls tjejig enligt mig.
  • Snorky
    Peak skrev 2007-11-27 11:46:08 följande:
    jag har köpt 86 på dem, tror det är det största. iaf på den avdelningen!
    fortfarande NEJ!!! Det finns i 92, jag har själv sett det!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)