• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Peak
    solida skrev 2007-11-27 12:39:25 följande:
    Jag ska åka till Barkarby och gå på POP outlet nu... Hoppas de har fått in nåt bra. Ska lyxshoppa lite, för mig är det lyx bara att ha pengar över till shopping öht. Ska kolla in lindex i Barkarby också, jag tycker inte de brukar ha så mycket där men man vet ju aldrig...
    kollar du strl 80-86 om det finns ngt? Är det "din" strl också?
  • zasata

jag vill med till barkaby.. varför finns det inget sånt nbära göteborg :'(

idag kom mina kläder från me&i i alla fall

• milimina

jag ska gå på lindex idag dels leta nåt till junior att ha på jul/nyår, dels ev köpa en julklapp eller två.

är det nån som vet om hm har mycket hello kitty kläder nu? min guddotter äääälskar hello kitty!

• philmKarin
    zasata skrev 2007-11-27 14:04:34 följande:
    jag vill med till barkaby.. varför finns det inget sånt nbära göteborg :'(idag kom mina kläder från me&i i alla fall
    Just det... Vart är mitt Me&I-paket . Fick du vänta länge på ditt?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • zasata

nej, mitt kom rätt tidigt.. eller ttog kanske 2veckor.. (känns som länge) sen var de en del ut min säljares kollektion också!
    fråga din säljare var de e?

philmKarin skrev 2007-11-27 14:43:59 följande:
    Just det... Vart är mitt Me&I-paket . Fick du vänta länge på ditt?
  • Tvillingmamma2007

Sist jag var på Barkarby så fanns det typ inget i 80-86 tyvärr! Men de kan ju ha fått in nu det var några veckor sen.

• lillronya
    2007 Mamma skrev 2007-11-27 11:07:41 följande:
    Tack för tipsena om elefant tunikan! Nu måste jag leta och se om det skulle gå att sy den till en tröja till lillkillen här hemma.... Brun-rosa Eller ni som har den tror ni det blir för "tjejigt" på en kille? :-/
    Men den har funnits som tröja också, för vi har en. Ärvd efter en kille, dessutom.
  • KRAM

Är det någon som vet om den vita skjortan med svarta ränder (som jag såg i bildtråden) är på bebisavdelningen?

• solida

Tyvärr finns det så gott som aldrig nåt i 80-86 på pop outlet. Tror det är den mest populära storleken... Det finns mycket upp tilll 62-68, och sen mycket från 92 och uppåt... Men man hoppas ju alltid! Blev dock en body, byxor och sen funderade jag länge på en fin skjorta men jag lämnade den.
    Sen köpte jag vantar till min kompis bebis som kommer i januari (så himla gulliga) och tossor med windstopper till Milo för det var så sjuttsingens kallt ute och han bara sparkade av sig skorna hela tiden.

På lindex var det riktigt dåligt med kläder som vanligt. Man tycker ju liksom att man har sett allt förr... Ha ha, kan det vara den här tråden som är boven i dramat kanske?

• AsfaltsBlomma

Vad har ni för vantar till era 1 1/2 åringar? Elliot blir tokig bara tröjärmen är lite för lång så hans tumvantar är inte ens att tänka på. Han skriker som en stucken gris!
    Kan det funka bättre med fingervantar tror ni?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)