• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-27 11:12:56 följande:
    Idag ska jag iväg till hm lite tänkte jag för omväxlings skull... har 149:- tillgodo, 50:- i bonuscheck och sen handla för 300:- o få 50:- rabatt! Så jag kan handla barnkläder för 300:- o betala 50:-! Lagom! Hoppas de bara har nåt... tycker de har sååå tråkiga kläder nu för tiden tyvärr... speciellt när det ska vara något som passar pojkar. Ska även en sväng på Åhlens och inhandla barbapapa i julklapp åt grabbarna! Funderade även på de nya lollopard-kläderna med traktorer... de är ju såååå söta... får se vad det blir kvar i plånboken efter alla räkningar. Det är ju fler som ska ha julklappar! Inte bara grabbarna, även om det är roligast att shoppa åt de!
    såg imorse när jag var ute och gick att Lindex hade fina tröjor med stjärnor innanför dörren nu

H&M ska jag också kolla in med alla rabatter har inte de även erbjudanden varje vecka nu - superbilliga saker brukar det vara!
  • Snorky
    Peak skrev 2007-11-27 11:48:02 följande:
    såg imorse när jag var ute och gick att Lindex hade fina tröjor med stjärnor innanför dörren nu H&M ska jag också kolla in med alla rabatter har inte de även erbjudanden varje vecka nu - superbilliga saker brukar det vara!
    den 29:e har de 10% på hela sortimentet...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Peak skrev 2007-11-27 11:52:25 följande:
    nån som förstår sig på H&M`s sida där man ska kunna se erbjudandena?www.hm.com/se/ kan bara står på 21 december inget annat datum? Fel på min dator??
    det är samma här... isf fel på min dator också
    förra året tyckte jag de hade jättetråkiga erbjudanden, hoppas det blir bättre i år, iofs är jag inget hm-fan, så det kanske beror på det.
  • Snorky

Åhhh... jag får LYXSHOPPA idag! UTAN BARN!!! Sambon känner sig dålig men jag bad snällt om han kunde ta lillkillen ändå samt hämta stora på dagis sen. Mutade med att jag kan ta bussen in till city så kan han ha bilen! O det skulle visst gå bra!!

• Peak
    Snorky skrev 2007-11-27 11:57:02 följande:
    det är samma här... isf fel på min dator också förra året tyckte jag de hade jättetråkiga erbjudanden, hoppas det blir bättre i år, iofs är jag inget hm-fan, så det kanske beror på det.
    de har en fin klänning (dam) 99kr den kommer iaf fram när man är där Men då är det ett tag kvar...barn brukar de ha bra erbjudanden till!

Jag ska också på stan en sväng idag - får se om jag hinner innan Lowe ska hämtas kl 14! Alltid lättare! Och på POP kan vi inte gå in utan att han ska leka med tåget! Fattar inte vilket minne han har!
  • Snorky
    Peak: Pop är Neos favvoaffär också pga tåget! O Lindex skriker han "Neeeej" så fort vi går in genom dörren... haha. Undra om vi är där ofta?!? O om han har märkt att det brukar ta lång tid där inne??
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-27 12:09:31 följande:
    Peak: Pop är Neos favvoaffär också pga tåget! O Lindex skriker han "Neeeej" så fort vi går in genom dörren... haha. Undra om vi är där ofta?!? O om han har märkt att det brukar ta lång tid där inne??
    de är roliga
  • solida

Jag ska åka till Barkarby och gå på POP outlet nu... Hoppas de har fått in nåt bra. Ska lyxshoppa lite, för mig är det lyx bara att ha pengar över till shopping öht.

Ska kolla in lindex i Barkarby också, jag tycker inte de brukar ha så mycket där men man vet ju aldrig...

• softsofie
    lollypop skrev 2007-11-27 11:45:06 följande:
    Min mamma är sån som alltid BARA har köpt kläder till barnen. Har nästan tyckt hon var lite tråkig! Ingen fantasi liksom!?Men nu härom dagen sa hon till mig:Ja, några kläder köper jag i alla fall inte till barnen i julklapp i år!!!Det har dom väl så det räcker och blir över!!!Hihihi...

hihi inte för att våra barn behöver kläder dom har kläder i överflöd men ju mer kläder man har ju mer får man räsa ut av dom "gamla" och barnen har nästan alltid nya kläder på sig och det e ju kul

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)