• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Maj bebis 07

Ja öppna ett PoP outlet i Göteborg oxå!!!
    Har varit ett par gånger i Barkarby och man fyndar inte alltid men ibland. Senast var jag jättenöjd med en vinteroverall i förra årets modell (spelar ju ingen roll) för bara 345:-.

Såg en fin tunika på Lindex flick baby idag i orange och rosa med hjärtan, ser den inte i webshopen än...

Såg också att luftballongmotivet nu fanns som hjälmmössa för de allra minsta . Supersöt.

• Line80
    Snorky skrev 2007-11-27 19:50:30 följande:
    Jag är tillbaka från stan nu... dock blev det inte så mkt barnkläder shoppade... kanske bara bra! Köpte mest julklappar åt släkten, lite kläder åt sambon, lite scrapgrejer och sen blev det villervalla åt pojkarna! Barbapapa fanns inte till större barn på Åhlens här! Så då skippade jag åt lillkillen också. Köpte som sagt villervalla åt de båda ist. Byxa o tröja. De kommer bli så fina! O när jag kom hem beställde jag lollopards traktorkläder åt de! Stora sonen blev ju lyrisk när han såg de! O ikväll kommer en me&i-leverans! Så nu får det vara slutshoppat barnkläder fram till jul! Om jag klarar det! Ok, lite adventskalendererbjudanden kanske det blir dock!
    nu blir jag nyfiken.. vart kan man se lollopards traktorkläder??
  • solida

Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 19:59:34 följande:

Ja öppna ett PoP outlet i Göteborg oxå!!! Har varit ett par gånger i Barkarby och man fyndar inte alltid men ibland. Senast var jag jättenöjd med en vinteroverall i förra årets modell (spelar ju ingen roll) för bara 345:-. Såg en fin tunika på Lindex flick baby idag i orange och rosa med hjärtan, ser den inte i webshopen än... Såg också att luftballongmotivet nu fanns som hjälmmössa för de allra minsta . Supersöt.
    Ja, visst var mössan otroligt söt??!!! Jag ville så gärna att den skulle finnas upp i stora storlekar. Men men, de tycker nog inte att man behöver hjälmmössa efter stl 62.
  • solida
    Line80 skrev 2007-11-27 20:04:31 följande:
    här är den vändbara tröjan jag såg för ett par dar senwww.lindex.se/Products/Product.aspx&s...verkligen 90-tal för mej
    Hi hi, den såg jag idag. Brings back memories... Jag är inte heller vidare förtjust kan jag säga. Sen är det ju inte snyggt när den är sådär bullig heller... (hur gör man en smiley som kräks???)
  • Line80
    solida skrev 2007-11-27 20:05:14 följande:
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 19:59:34 följande: Ja, visst var mössan otroligt söt??!!! Jag ville så gärna att den skulle finnas upp i stora storlekar. Men men, de tycker nog inte att man behöver hjälmmössa efter stl 62.
    jag tycker det va trist att mössan va så stor.. dottern hade nog velat ha en till dockan 
  • Maj bebis 07

solida
    ja eller åtminstone en "vanlig" mössa i större storlekar, typ toppeluva.

• AsfaltsBlomma
    Zvartaliljan skrev 2007-11-27 16:38:50 följande:
    Jag har samma problem! Hon bara sliter av dom och får hon inte av dom så blir hon HYSTERISK! Och likadant här om ärmarna är för långa...då drar hon i dom tills hon nästan dragit av sig tröjan! Har provat med tumvantar men hittar inga så små så de passar riktigt utan de är alldeles för stora och då blir hon tokig för det!
    Nä, men vad gör man då? Han vill inte ens ha händerna innanför åkpåsen när han åker vagn heller. Ska peka på allt och sen blir han ledsen för att händerna blir kalla.
  • solida
    Line80 skrev 2007-11-27 20:07:21 följande:
    jag tycker det va trist att mössan va så stor.. dottern hade nog velat ha en till dockan 
    Men hur liten är dockan då? Den fanns ju i 50/56... Fast det är nog lite stort på dockor kanske...
  • Line80
    solida skrev 2007-11-27 20:06:43 följande:
    Hi hi, den såg jag idag. Brings back memories... Jag är inte heller vidare förtjust kan jag säga. Sen är det ju inte snyggt när den är sådär bullig heller... (hur gör man en smiley som kräks???)
    nej hade den inte varit "fodrad" så hade den inte väckt mina otäcka minnen till liv
    klicka på den glada gubben om du vill göra andra smilysar  (kanske bara går om man e plus-medlem?)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)