• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mammanseko

Balongbyxorna och bodysarna som flera av er köpt i två-pack, upp till vilken storlek finns dessa?

• solida

Det blev lite lindex-shopping för mig idag med...
    Köpte molnmockisarna. Men jag tycker det är dåligt att man inte kan prova dem utan att bryta "plomberingen". Nu satt de perfekt, så jag skulle nog ändå inte lämna tillbaka dem men jag vet inte...

Sen köpte jag en jättefin ljusblå body i stl 56 till min kompis som får barn i januari. 29 kr på rean!

Och så blev det läppglans till mig.

Tror jag ska köpa de rödrutiga byxorna också... Fast de verkar så smala, hur tycker ni att de sitter på era barn? Milo är inte direkt tjock men inte heller nån "smalis"...

• solida
    IssaPissa skrev 2007-11-26 17:25:19 följande:
    Balongbyxorna och bodysarna som flera av er köpt i två-pack, upp till vilken storlek finns dessa?
    Jag tror de är upp till 86 el 92.
  • Selmas

Såg en sådan himla söt dress med orange tunika med bruna hjärtan på kortärmad med insydda vita ärmar samt ett par bruna tights men det gick bara till stl 80 så det blir för litet till min docka

Undrens tid är inte förbi!
  • krinzon

Är det ingen mer än jag som har tröttnat på den kollektionen som finns på Lindex just nu? Tycker inte att det har kommit in något nytt på länge nu!!!! Eller så e det för att jag e här inne och spanara på alla fina kläder varje dag Flört
    Men det kommer kanske nya kläder lagom till min första riktiga lön på länge kommer i januari!!!!

• Theresh

Nu har jag hitat byxorna jag var ute efter, fast man kan sy dem själva.
    Finns en bra sida ( som jag visste fanns sedan förut men jag har inte kikat på länge )
    där man bestället i vilket tyg/färg/modell m.m som man vill ha så klipper de färdiga bitar bara att sy i hop med bruksanvisningen man får med:
    Ett tips för dem som vill ha "egendesignade kläder" men som inte fattat detta med att klippa ut mönstret själv Flört

http://www.trollunge.com/index.htm

(¯`°?.¸ ♥ Familjen Horn ♥ ¸.?°´¯)
  • xenaa

här blev det med lindex shopping idag hehe
    Lite bilder i bildtråden

♥Leo 07-06-22 ♥
  • softsofie
    xenaa skrev 2007-11-26 19:37:12 följande:
    här blev det med lindex shopping idag heheLite bilder i bildtråden
    vilka fina kläder
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)