• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • syrra

Idag fick jag ett erbjudande från Lindex med handla för 400 och få 100kr rabatt t om 2/12 gällde min kupong.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • solida
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-11-26 13:30:48 följande:
    Har ni sett tomtepyjamasen? www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Fast velour är väl inte så kul att ha som pyjamas sen?Tycker Åhlens verkar smartare då som mam kan använda som riktig pyjamas sen ocksåwww.ahlens.se/mode/baby_jul_07/ Scrolla ner och fastna inte på barbapappakläderna nu!
    Det där barbapappa-mjukissetet var ju hur fint som helst!!!! Det ska jag önska mig till Milo i julklapp/födelsedagspresent. Om det inte är små i storlekarna förstås...

Snart ska jag iväg och starta julklappsshoppingen! Jättehärligt, jag älskar att köpa presenter och fundera ut grejer som passar.

• Maj bebis 07

Jaha då har man shoppat

Kom hem med lite nytt...
    Snigelbody lila
    Snigelbody brun
    Grå tunika
    Vit body t3b2
    luftballongbyxor 2-pack
    luftballongbody utan ärmar
    molnmockasiner

jag e nööööjd

• Theresh

Alexa:
    Jag kikade in på bild tråden för någån veckan sedan och såg att du hade köpt de där velor byxorna till dottern.
    Jag bara MÅSTE ha dem!
    Var det helt nya när du köpte dem?
    HAr kikat här i stan och de kan inte komma på att dte ens sett några såna, ej heller finns de på internet.
    Är det för att det är slut eller finns det bara på vissa ställen?
    Har precis varit nere i linköpring där ajg har kikat på 2 lindex affärer och det hade men bbara i strl 104 och 110.
    Vill ju ha dem ! Gråter
    Nån som vet vart jag kan få tag på dem?

(¯`°?.¸ ♥ Familjen Horn ♥ ¸.?°´¯)
  • Selmas

Jag köpte till mig själv idag en brun polotröja att ha under mina kortärmade Me&I-toppar & så letade jag efter samma till barnen men de fanns inte i brunt. Vart kan man finna det då istället?
    Köpte en djurklänning att ge bort i present till en kompis dotter & så ett par svart/vitrutiga brallor till min tioåring. Använde såklart 100 kr rabattchecken så det kostade bara 327 kr totalt istället för 427 kr.
    Ska nog shoppa mer imorgon till mig själv oxå! samt den där pepparkakedräkten till sonen att sedan ha som pyjamas oxå fast då utan hatten såklart eller ska man kanske ha den som Beppe som godnattmössa!!!???

Undrens tid är inte förbi!
  • Erika

Oj, jag hittade röd o svart rutiga jeans pårean 69:- hurra....sen vart det en stor flaska duschkräm i julklapp till min 3,5 åring. Det var en stor pumpflaska med Blixten McQueen på, ett säkert kort alltså.

• Xarisma

Idag shoppade jag
    Rosa molnoverall
    3 bodys betala för 2
    3 velourbyxor betala för 2
    1 par tights som ar på rea halva priset

Börjar gilla lindex mer och mer nu för tiden Illa!

• rainbowbrite

Åååå... barbapapa fick jag syn på igen i bildtråden...ingen som har fler barbapapa klädes-bilder..?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)