• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky
    Vintersolen skrev 2007-11-27 20:21:47 följande:
    www.lollopard.se20% denna vecka
    men det är väl inte på allt det är 20%, jag såg det bara på vissa kläder... kollade nämligen där innan jag beställde på liten på landet.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-27 20:19:31 följande:
    liten på landet... 15% rabatt tom!
    tackar för tipset
  • Line80
    Fru Indosaurie skrev 2007-11-27 20:20:30 följande:
    kommer monstertröjorna i bildtråden från lindex? Ibland slinker det ju in lite annat också Finns dom i "flickfärger" också?
    japp dom har jag sett på Lindex men inte i några fler färger än vad som synes på bilden.
  • lillronya

Var på Lindex och skulle byta de strulande hängslejeansen igår. Då var de slut! Så jag tog med de hem igen. Får se om jag åker till nåt annat Lindex istället..
    Köpte iaf den grå monsterbodyn. Den är så söt!

• Snorky

monstertröjorna är nog för farliga för tjejer!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet
    AsfaltsBlomma skrev 2007-11-27 20:14:49 följande:
    De han har nu är stickade ifrån HM. Är inte heller så höga. Var finns dessa med dragkedja? Är kanske värda att testas.
    Såhär ser dom ut ifrån PoP, vi har dom, funkar kanon. Inte hunnit använda dom sååå mkt ännu eftersom det inte blivit riktig vinter, men dom är väldigt smidiga att sätta på!
    Och dom sitter åt lite (med resår) vid handleden också, så dom sitter kvar bra och håller också tätt (tror jag!).

http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=2251
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • seSSa
    lillronya skrev 2007-11-27 21:51:09 följande:
    Var på Lindex och skulle byta de strulande hängslejeansen igår. Då var de slut! Så jag tog med de hem igen. Får se om jag åker till nåt annat Lindex istället..Köpte iaf den grå monsterbodyn. Den är så söt!
    grå mosterbody?? måste jag missat helt

köpte i alla fall uggle-bodyn + tillhörande strumpbyxor idag, den bruna monsterbody (finns det matchande strumpbyxor till dessa med? hon i affären visste inte o jag har för mig att jag sett några men de som fanns inne såg ut som "robotar" mer än "monster"), två par pyjamas en är den gröna ecologiska o den andra är vit o röd (ser ut som något som ska föreställa "tomtefigurer") med tillhörande mössa, köpte även en såndär "krage" som man kan "trä" på huvudet så den omlottar halsen så att barnet inte fryser.... min "köp för 400 o få 100 kr rabatt" gick åt idag PLUS att man betalade 100 kr utöver det... o då hade jag inte köpt strumbyxorna till monsterbodyn än!
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • Line80
    Vilmas Mamma skrev 2007-11-27 09:48:01 följande:
    Ska på hm i helgen, kanske ska köpa ett par såna i stället...Vad tänker du ha under koftan?
    bra fråga.. har inte ens tänkt så långt men kanske ett linne bara? blir ju säkert varmt annars.. berätta gärna om du kommer på va du ska ha?
  • Maj bebis 07

seSSa
    Ja det finns monsterstrumpbyxor!
    hmmm eller är det robotar...? Men de passar då till monsterbodysarna.

• miniGrynet
    lewwe skrev 2007-11-27 19:51:05 följande:
    Såg att det kommit in nya tunikor i shopen på flick, de va t 3 bet 2. Lindex har haft mycket tunikor i den modellen men jag har aldrig haft någon men blev lite sugen nu. Sitter de bra eller, har fått för mig att det blir lite bökigt vid bröstpartiet med tröja också!!??
    Elise har en sån, som hon fick när hon fyllde 1 år, men den är aldrig använd.
    Provade den häromdagen, och den är ju söt, men lite för klockad för min smak.
    Rätt tight att få på också tyckte jag.

Men trångt med en tröja tror jag inte att det blir, men det har vi inte testat.
    Det är ju knappar där, men själva tunikan är ju inte "större" där än om man har en vanlig klänning.

Den här modellen har Elise, men den hon har är ljusrosa och beige i mönstret.
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=833119&parentid=0&color=647633&NewView=true
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)