• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lillronya

Jag gillar också brunt jättemycket! Men jag tänkte att de har så mycket brunt nu. Roligare att köpa nåt i nån annan färg också. KAn ju unte gå runt som små pepparkaksgubbar hela tiden ju.

• solida

Jag tror det kommer att komma mycket grått framöver. Det är ju "hett" på vuxenkläder. Dock önskar jag att det fanna lite mer färgglada barnkläder. Men det kanske kommer framåt våren...

De här byxorna är så himla fina!! De skulle jag vilja ha till Milo på julafton, men de fanns bara upp till stl 68...

www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx

• milimina

jag tycker också om brunt, och junior passar så bra i det grått är så trist, jag tycker barnkläder ska ha färg. killkläderna är tråkiga nog som det är i nuläget, jag köper typ allt på tjejavdelningen som åtminstone har färg på kläderna.

var in på lindex igår och handlade stjärntröjor, en grön en brun och strumpor till. kom tyvärr inte upp i 400 men det blev å andra sidan bara 340kr och jag hade inte lust att köpa nåt bara för att... nu har han stjärntröjor så det räcker tills han fyller minst två

handlade lite julklappar också, men frågan är om jag hinner använda den där kupongen innan 2 dec... eller jag kanske borde leta nåt åt men själv?

• tejp
    Mollymajs skrev 2007-11-27 22:39:02 följande:
    Hittade på min H&M rabatchek eller på pappret den sitter på en notis om att det är 10% den 29 november. Nån som vet om den gäller även online eller bara i butik. Står inget om det.Nu är en massa fint beställt från Lindex Fast det fanns inte allt ja ville ha så ja beställde lite annat ja egentligen inte ville ha för o komma upp i 400 för i få rabatten så kan ja ju byta till nåt annat i butiken sen Man får va lite smart ibland när man är ute i sista stunden.
    det gäller online med
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Edenshage

Fattar inte var ni hittar alla fina kläder.. är de så usla i de norska lindex butikerna eller är jag bara ute på fel tidspunkt. Såg dessutom att ni kunde beställa på nätet från lindex sida.. fy farao va orättvist, för det gick visst bara an inom sverige! Får skicka min mamma på shopping kanske!  hm... det var en tanke.. kanske jag ska beställa härifrån med hennes namn och så får hon hämta kläderna, som jag kan få då jag kommer i jul!!!!
    får tänka på den lite!!!

Karin & Emil
  • solida

Nu har jag äntligen hittat kläder till Milo för julafton!!

Det blev byxor från hm och body från lindex. Byxorna är jeans med jättefina hängslen och rutigt foder. Ska lägga in i bildtråden (eller en länk så nån annan kan lägga in den ).

• lollypop
    solida:

Jag la in din bild i bildtråden! Hoppas det var OK!?

Sååå fin han är, din lille gosse!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • solida
    lollypop skrev 2007-11-28 12:54:13 följande:
    solida:Jag la in din bild i bildtråden! Hoppas det var OK!?Sååå fin han är, din lille gosse!!!
    Tack så hemskt mycket!
    Ja, visst är han fin..?? Jag har ju letat efter bra byxor som man även kan ha andra dagar än julafton och de här kändes perfekta! Tar man bort hängslena blir det ju jeans fast med lite rutigt foder som pricken över i.
  • solida
    lollypop skrev 2007-11-28 12:54:13 följande:
    solida:Jag la in din bild i bildtråden! Hoppas det var OK!?Sååå fin han är, din lille gosse!!!
    Förresten så passade ju de gröna me&i-brallorna perfekt i nyans med den lila snigelbodyn! Jättefint!
  • lollypop
    solida skrev 2007-11-28 12:57:03 följande:
    Förresten så passade ju de gröna me&i-brallorna perfekt i nyans med den lila snigelbodyn! Jättefint!
    Tack!
    Ja visst matchade det!?
    Kantbanden på snigeltröjan är liiite mörkare nyans än limeplyschisarna. Men det blev jättefint!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)