• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • ängeln83

Nån som vet om det finns svarta strumpor kvar på Lindex, till en 8 månaders. Såg dom på hemsidan för ett tag sen, men nu var dom borta.
    Letar febrilt.

L I A M
  • seSSa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 22:02:54 följande:
    seSSaJa det finns monsterstrumpbyxor!hmmm eller är det robotar...? Men de passar då till monsterbodysarna.
    är de vita, strumpbyxorna, med typ röda, orange o typ gröna "robotar? de har även brunt på hälen och på tårna. är det de?

ingen som kan lägga upp bild som köpt de?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • Maj bebis 07

seSSa
    hm ja jag tror det är dem. Är inte säker på det bruna på häl och tå... men de hänger tillsammans med monsterbodysarna på "mitt" lindex.

• seSSa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 22:12:08 följande:
    seSSahm ja jag tror det är dem. Är inte säker på det bruna på häl och tå... men de hänger tillsammans med monsterbodysarna på "mitt" lindex.
    de hängde huller om buller på min lindex....
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • lillronya
    seSSa skrev 2007-11-27 21:59:37 följande:
    grå mosterbody?? måste jag missat helt köpte i alla fall uggle-bodyn + tillhörande strumpbyxor idag, den bruna monsterbody (finns det matchande strumpbyxor till dessa med? hon i affären visste inte o jag har för mig att jag sett några men de som fanns inne såg ut som "robotar" mer än "monster"), två par pyjamas en är den gröna ecologiska o den andra är vit o röd (ser ut som något som ska föreställa "tomtefigurer") med tillhörande mössa, köpte även en såndär "krage" som man kan "trä" på huvudet så den omlottar halsen så att barnet inte fryser.... min "köp för 400 o få 100 kr rabatt" gick åt idag PLUS att man betalade 100 kr utöver det... o då hade jag inte köpt strumbyxorna till monsterbodyn än!
    Tror den gråa finns på bild i bildtråden. Annars kan jag fixa. Den är iaf likadan som den bruna fast i andra färger. Börjar bli mätt på brunt nu, faktiskt.
  • Maj bebis 07

lillronya
    mm håller med ang. brunt men tycker fortfarande det har varit en toppenfärg som passar till många andra färger....och har varit/är en fin färg nu på hösten/vintern.

Undrar vilken färg som e nästa fluga ? Har massa brunt till lillan men tänkte försöka minska ner men det gick ju inte när snigelbodyn kom in .

• Snorky

jo, det finns en grå monsterbody... jag lämnade tillbaka den bruna och köpte den gråa ist!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

jag älskar brunt... båda mina killar passar så himla bra i brunt!! Den färgen har ju varit "inne" i 2 år nu... det kom precis till hösten 2005! Får se när det försvinner

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Maj bebis 07

ja så länge allt "retro" är inne så kommer säkert brunt mer eller mindre hänga kvar

• Mollymajs

Hittade på min H&M rabatchek eller på pappret den sitter på en notis om att det är 10% den 29 november. Nån som vet om den gäller även online eller bara i butik. Står inget om det.

Nu är en massa fint beställt från Lindex Fast det fanns inte allt ja ville ha så ja beställde lite annat ja egentligen inte ville ha för o komma upp i 400 för i få rabatten så kan ja ju byta till nåt annat i butiken sen Man får va lite smart ibland när man är ute i sista stunden.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)