• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-01 09:30:56 följande:
    nä men hittatde den själv sen hehe. men tackar hehe.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • xenaa

men blev det så för dig med. Det stod innan på sidan att beställer man innan den 17 dec så får man garanetarat paketet innan jul men nu igår när jag beställde så stod det på beställningen att vissa varor kommer i slutet av dec.

♥Leo 07-06-22 ♥
  • miniGrynet

Vos

Nu har vi inte en liten tjej så fleeceoverall är inget gör oss i år, men dom är himla fina, ser mysiga ut!

Men visst kan du prova i affären, alt köpa hem och prova hemma och sen lämna tillbaka om den inte passar, om du inte vill böka i affären.
    Passar inte fleece-overallen kanske ni får gå på en "vanlig" vinteroverall istället?

Stor kille du har!
    Dottern som är 15 månader är ca 75 cm nu. Så olika det kan vara.

• miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-01 09:35:13 följande:
    men blev det så för dig med. Det stod innan på sidan att beställer man innan den 17 dec så får man garanetarat paketet innan jul men nu igår när jag beställde så stod det på beställningen att vissa varor kommer i slutet av dec.
    Ja, när inte alla varor finns inne så kan dom ju inte skickas innan jul.
    Men att det ska koma innan den 17 december gäller väl generellt att då hinner dom posta det som finns inne så man har det innan jul.
    Sen kan man ju välja i slutskedet (och även ändra i efterhand om man loggar in) att få varorna i olika paket eller alla i ett (då kommer ju allting först när alla varor är inne på lagret).
  • 3 barns mor

är det nån som har lust att skriva i alla koder igen. orkar inte leta har en dotter som måste va stilla men vill inte hon har benet i gips. gärna både till hm och lindex

• charmmiss

HM koderna gäller väl bara på ord.pris, eller har jag fel.

koder hm
    7657
    1304

lindex l4701

gå in på rabattkod.se där har ni massa koder, det var där jag hittade dessa koder

• Vos
    miniGrynet skrev 2007-12-01 09:37:26 följande:
    VosNu har vi inte en liten tjej så fleeceoverall är inget gör oss i år, men dom är himla fina, ser mysiga ut! Men visst kan du prova i affären, alt köpa hem och prova hemma och sen lämna tillbaka om den inte passar, om du inte vill böka i affären. Passar inte fleece-overallen kanske ni får gå på en "vanlig" vinteroverall istället? Stor kille du har! Dottern som är 15 månader är ca 75 cm nu. Så olika det kan vara.
    Ja jag har en stor kille
    Men så vägde han ju fem kilo när han föddes oxå
    Just nu väger han ca 9,3 kiloFörvånad

Ja, man kan ju prova hemma oxå. Det tänkte jag inte på....
    Tack för det tipset
    Fleeceoverallen vi har nu är i storlek 74 och den passar precis, vi får snart ha skor eller tossor för de "inbyggda" fotskydden räcker snart inte till

Jag vill gärna fleece för det är så mycket mysigare i vagnen än vanlig overall.
    Men annars funkar ju en vanlig jacka oxå för han sitter ju i vagnen med åkpåse på.
    (¯`°?.¸ ღ Victor & Robin ღ ¸.?°´¯)
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-01 09:39:13 följande:
    Ja, när inte alla varor finns inne så kan dom ju inte skickas innan jul. Men att det ska koma innan den 17 december gäller väl generellt att då hinner dom posta det som finns inne så man har det innan jul. Sen kan man ju välja i slutskedet (och även ändra i efterhand om man loggar in) att få varorna i olika paket eller alla i ett (då kommer ju allting först när alla varor är inne på lagret).
    aa ok. jo jag ändrade att de skulle komma separata paket. man vill ju inte ävnta på allt till sista dec hehe
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • Tina83

tänk på att 1304 är en kompensationsrabatt, och om man använder den flera ggr i rad kan dom pricka en som "fuskare". det hände en annan här..
    jag beställde också idag, men har redan använt koden två ggr så jag använde den inte idag..

• Allt går fort

o ja älskar lindex kläder=) hnadlar mej fattig där varenda månad=/

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)