• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • FiaÅkotten

vad kostar molnoverallen på affären då?

• miniGrynet

Lite roligt med dom rutiga byxorna, finns på både Kappahl och H&M också.
    I rosa/brunt/beigt rutigt.

Alla har likadana, eller ja det klart, lite skiljer det säkert. Men ändå lite kul att det går att handla snarlika på alla 3 affärerna. Kan man anta att dom är "på modet" då?!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Line80
    Preggi skrev 2007-09-07 23:15:24 följande:
    Dom var ju jättefina! Jag har inte sett dom, vart köpte du dom?
    köpte dom i nån Lindex butik i sthlm, kommer inte ihåg vilken det va.. har ju vart runt på typ alla sista tiden känns det som..
  • miniGrynet
    FiaÅkotten skrev 2007-09-08 08:56:18 följande:
    vad kostar molnoverallen på affären då?
    199 kr tror jag.
  • josse82

Hej! Får jag fråga om de är väldigt flickiga? Har en väninna som vill ha liknande men inte funnit då de alltid funnits något motiv eller varit för mycket rosa...

• Line80
    miniGrynet skrev 2007-09-08 08:57:38 följande:
    199 kr tror jag.
    läs TS där står all info om molnoverallen
  • miniGrynet

Lite smått irriterande, plockade ihop en rätt stor varukorg på deras webbshop häromkvällen, men så skulle jag förstora en bild på ett plagg och då låste sig hela sidan och det gick inte att komma tillbaka.
    Det var nog i förrgår eller så...

Jag kan fortfarande inte komma in på Lindex sida!
    Jag som ville handla....

• Falubebis

Jag har problem med att Lindex barnkläder krymper. Köpte nyligen en vit body i storlek 74, som blev en 68 efter tvätt. Jag gick tillbaks med bodyn, fick en ny och har nu tvättat den i 60 grader, men tumlade den inte den här gången, utan hängde den på tork, men den krympte ändå... Fler som är med om detta!? När jag har gått tillbaka med det krympta plagget, så säger de att ingen annan har klagat. Jag pratade med en annan mamma om att Lindex kläder krympte, men hennes lösning på problemet var att alltid köpa en storlek större eftersom hon vet att de krymper. Om alla gör som hon, så är det ju inte så konstigt att ingen klagar hos Lindex!

• pusselbitar

Oj, har inte varit inne sen igår morse och det är omöjligt att läsa igen allt ni skrivit.

Igår shoppades det friskt på lindex och eftersom jag passade på att bli medlem så blev det 15% rabatt på allt Men jag missade velursnickisarna så nu måste jag dit idag igen, det är väl ett bra tag innan han kan ha dom men vad spelar det för roll

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)