• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • BlygTjej
    Hella28: Vilka storlekar fanns den "molo-klänningen/tunikan" i?
    Mammas ögonsten kom till världen 070130
  • Selmas
    Stella07 skrev 2007-09-07 23:11:04 följande:
    får jag fråga hur lång din son är han hade 104 eller hur?
    Han är 98 cm lång så de passar kanonbäst med skor på för de är lite långa i benen ännu men annars rymlig & bra fast det är tjejmodell! Han väger 15 kg.
  • Aprilia

Just ja, jag köpte här om dagen ett par jättefina gubbrutiga rosa/bruna fodrade byxor med mudd i midjan och i bensluten i strl 74.......såååå fina var de bara!!! 129kr

• Selmas
    Aprilia skrev 2007-09-08 08:25:53 följande:
    Just ja, jag köpte här om dagen ett par jättefina gubbrutiga rosa/bruna fodrade byxor med mudd i midjan och i bensluten i strl 74.......såååå fina var de bara!!! 129kr
    Sådana hade de i vintras oxå & min tös då 20 månader fick de i stl 74 i julklapp! de sitter perfekt på henne nu så jag slapp köpa nya! Kul med lång användningstid iofs men nu är hon snart 19 månader ju... Lång & smal fis jag har eller så var de enorma i stl då?!
  • Alexa
    Carolina84 skrev 2007-09-08 08:31:26 följande:
    Vad kostar veloursnickisarna?
    129:-
  • Aprilia
    Selmas skrev 2007-09-08 08:33:26 följande:
    Sådana hade de i vintras oxå & min tös då 20 månader fick de i stl 74 i julklapp! de sitter perfekt på henne nu så jag slapp köpa nya! Kul med lång användningstid iofs men nu är hon snart 19 månader ju... Lång & smal fis jag har eller så var de enorma i stl då?!
    OJ min tjej är 5 mån och de sitter jättefint nu storlek 74 Men o andra sidan gör det ju inget om de är liiite för långa när barnen sitter i vagn.

Men visst var det nåt tryck på byxorna som såldes i vintras???? De här är helt utan tryck.
  • Line80
    Snorky skrev 2007-09-07 23:35:32 följande:
    gu vad snygga... vad kostade de?
    179:- tror jag det va om jag inte minns fel..
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-09-07 23:34:45 följande:
    Är det bara jag som int eköpt moln overallen. Visst va den fin men int etill min tjeja hon känn sför stor. Vågar inte köpa på mig för kommande barn för man vet ju aldrig. Men den va så fin eller ÄR
    Nej, jag har inte heller köpt overallen.
    Tycker den var lite sådär, plus att dottern är 1 år så den kändes lite för liten och svår-använd eftersom hon går och vill inte sitta i vagnen bara när man är ute.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)