• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Preggi
    Line80 skrev 2007-09-07 23:02:26 följande:
    Skiit snygga muddjeans! Har faktiskt bara sett dom på den Lidex butiken jag köptde dom, fanns även i svart.. tänkte köpa ett par i svart men har inte hittat några.. nån annan som sett?
    Dom var ju jättefina! Jag har inte sett dom, vart köpte du dom?
  • Stella07

jag såg ett par jeans men vet inte om det var dem(isolna,Stockholm) ska kolla i morgon

God natt tjejer....

Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • Princess Leia

Jag vill oxå ha en molnfleece overall....

Mina älskade barn: Sonja (050108) Harry (070808)
  • Mollymajs

Jag vill ha gitarr tröjan o molo klänningen men åker till Turkiet Tisadg kväll o är borta en vecka hoppas på att de finns kvar när vi kommer hem. Ska visserligen till min mamma i Nkpg när vi kommer hem så får kolla där eller i Lkpg. Hinner inte imorgon eller måndag. Tråkigt o inte ha gångavstånd till shopping fast det är väl rätt ekonomiskt till makens glädje Har 3 respektiva 4,5 mil till närmaste Lindex eller shopping över huvudtaget

• Morty

Line80: Har ett par svarta sådana jeans till sonen. Mormor som handlade dem och det gjorde hon för ca 3 veckor sedan. I Skåne kanske ska tilläggas....vet ej var du bor. Hoppas du hittar dem i någon Lindex butik. Vilken storlek ör du ute efter?

• Mollymajs

Är det bara jag som int eköpt moln overallen. Visst va den fin men int etill min tjeja hon känn sför stor. Vågar inte köpa på mig för kommande barn för man vet ju aldrig. Men den va så fin eller ÄR

• Snorky
    Line80 skrev 2007-09-07 23:02:26 följande:
    Skiit snygga muddjeans! Har faktiskt bara sett dom på den Lidex butiken jag köptde dom, fanns även i svart.. tänkte köpa ett par i svart men har inte hittat några.. nån annan som sett?
    gu vad snygga... vad kostade de?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • la Demoiselle Snorque

Sållar mig till tråden. Var in igår och fick syn på den urläckra molnoverallen, idag är jag stolt ägare till en (surprise, surprise) Tycker Lindex ryckt upp sig rejält, hittar ALLTID massvis med snygga kläder åt dottern där.. prisvärt dessutom. *tummen upp*

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • LillaÄrtan

Jag vill också ha mussjeansen, men den var slut på mitt Lindex Fanns bara stooooora strl kvar. Trist!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)