• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Björklöv

Utekväll
    det står ju mellan den 13e och den 26e nu, skriver upp alla namn och sen får var och en skriva det datum som passar bäst!

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur 13, 26
    bianca2
    Swe
    J79
    Lillie74
    ABC08
    Zul 13
    Pippil8
    Frill
    Sofffy
    Vivs
    Lillenlillen
    TH
    Emma3
    Björklöv 26

• Hellur

Jag är sjuk idag Känner mig helt sänkt, har åkt på en rejäl förkylning. Grrrrr.

Får dåligt samvete när jag läser era matningsrutiner. Är det så det ska se ut? W äter oftare än så. Samtidigt så har han haft helt annorlunda rutiner nu när han varit sjuk och ätit oftare och mindre samt inte velat ha så mycket fast föda. Men nu när han börjar bli bättre ska vi inrätta de "gamla" rutinerna han hade innan och hoppas de blir bra.

• ABC08

Go morron alla!
    Ser ut att bli en härlig höstdag idag.
    Tänkte försöka gå på sångstunden i liljeholmen idag. Får se om Gurra är vaken den här gången. 10.30 börjar det va?

• Björklöv

Solnatjejjer! Ska ni på sångstunden i eftermiddag?? Jag tänkte ta mig till öppna förskolan och är i "desperat" behov av lite socialt umgänge

• bianca2

björklöv! yes! pratade m lillen igår o tror hon oxå ska dit!

• Plutten forever

hellur: vad jobbigt, hoppas du kryar på dig fort!
    du ska inte känna så, och som jag skrev var det cirkatider och ungefärliga mängder, det är inte så exakt. Och för bara 1,5 månad sedan åt Alvin HELA tiden, jag fick jättemycket ångest när någon sa att deras barn åt var 3-4 timme. W är ju dessutom 1 månad yngre
    Krya på dig!!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Hellur

Plutten - Tack!
    Vet att jag inte ska känna så men när man läser om hur bra matvanor och rutiner en del har så får jag helt enkelt lite ångest. Precis som du hade tidigare. W är ju en månad yngre än en del så är inte så konstigt som sagt

Förresten, vilken fin gåstol A har W har en likadan fast i limegrönt och en annan "lekpanel". Visste inte att denna model fanns med ratt.

• Ginger6

Krya på dig Hellur, o tack för idag ABC. DEt var mysigt med sångstund...även om Jonathan ville somna mitt i den Skön promenad i det fina vädret också. Nu ska jag slita mig från FL o FB och viiila medans älsklingen sover

• Swenglish

Halloj i det fina vädret! (som jag njuter av genom att sitta framför datorn... )

Jag har bokat 8 platser till barnvagnssoppteater den 3 oktober klockan 12. (Pjäsen heter "Lite fantasi) Följ med vettja! är intresset stort kan kanske nån annan gå in och boka fler platser? det kostar 160 kronor och jag måste hämta ut biljetterna senast nästa onsdag.

BARNVAGNSSOPPA 3/10

Swe

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6