Här är swe! Jag har varit inne och läst, men inte hunnit skriva då F är mycket gnällig just nu. Tillbringade gårdagen med att tycka synd om mig själv, förkyld och bebis som bajsade 7 bajsblöjor, varav några med (äckelvarning) snor i... Men man inser hur lyckligt lottad man är när man läser om er, Zul, J79 och Lillen!
Fy bövelen för cancer och sjukdom!
Sole- roligt med Mamma! F säger bara dadadad och babababa och wawawawa. Men tror han kommer tala senare än andra, efetrsom han har två språk att redan ut i sin lilla hjärna!
Frill- hoppas nya tanten är bra och kul att det känns bra att jobba!
Hellur- hoppas det går bra att jobba idag!
Soffy- grattis till lönen!
Bianca- såklart det inte kommer regna, du kommer komma hem nygift, brun som en pepparkaka och lycklig!
Ginger- hoppas gnäll-J är borta idag och att du fått sova!
TH- det måste vara jobbigt att ständigt ta på glasögonen igen! Finns det inte såt slags gummiband som går runt huvudet på dem, har för micg att jag sett nåt sånt? Fast det låter inte helt säkert...
Läggningarna fortsätter med skrik. Igår lugnade han sig inte förrän jag kom in, och jag satt bredvid honom tills han somnade. Sen var jag uppe 23 och 24 när han grät och klockan 5 ammade jag och han somnade om till kavart över 6. Nu somnade han igen och jag ska också gå och knyta mig. Kram på er alla! Vill ses MYCKET nästa vecka!