• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

Frill och Björklöv: jag ses gärna en stund, promenad och fika låter bra! behöver lite avledning från Herr Gnäll...

• Frill

Swe och björklöv, jag och ABC80 bestämde just att ses utanför skatteskrapan på söder halv två. Fika och kolla nyöppnade gallerian. Kom dit vettja!

• bianca2

Frill, Swe, Björklöv mfl: PINSAMT men det tar ju inte så lång tid som jag trodde. kanske hinner till halv 2. så jag kanske oxå kommer...

• murgrönan

Hej alla!
    Nu är vi tillbaka från Kanarieöarna, det har varit toppen! 25-30 grader varje dag och sååå skönt. Stella har haft jätteskoj och det var inga problem att resa med henne. Såg att jag nu har ca 55 sidor att läsa ifatt! GULP! Det hinner jag nog inte idag , men ska börja lite smått mellan tvättar och uppackning.
    Hoppas att ni alla haft det bra!
    Kram

• Hellur

Murgrönan - Välkommen hem!

Åhhh, vill också följa med på träff. Är så less på att gå hemma.
    Bli frisk, bli frisk, bli frisk

• Sole
    Murgrönan
    välkommen hem!
    Hellur
    hoppas du blir frisk snart det var ju  länge sedan vi sågs!!

var hos läkaren på morgonen och fick bpde allergi-nässpray(Swe en sån där som de skriver ut för nässpraysberoende fast med kortison!!) samt tabletter. är så sjukt täppt och näsan bara rinner och jag nyser hela tiden, (snor)jobbigt! ha ha visst är jag fyndig!

ikväll åker vi ut till landet coh L är ledig imorgon då jag fyller år! Skönt med långhelg på landet och hoppas det fina vädret håller i sig!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

swe och co
    hur var Skrapan?
    ringde er för att se ifall ni var kvar, men inget svar så jag ska försöka få lillkillen att sova lite så jag får vila, är så himla trött av allergin idag

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Träff tisdag kl 13 (jepp jag har inget liv förutom att träffa er på dagarna )
    sole
    *Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6