• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Pumafox

Fusktestade med ett ÄL test idag...gav inget utslag. BIM -5 idag.

Är lite öm i brösten och det kändes lite ömt i livmodern vid sex igårkväll och det brukar det inte göra. Sticker lite i äggstockarna. Kan ju vara pms såklart.

Strax går vi in i v43!!! Vår vecka tjejer!!!!

• skruttis11

en fråga tjejer bara! har ni fått mer vita Flytningar O.o de har jag nu fått idag å kissar MKt Mkt ofta nån mer? har bim nån stanns mellan fre-sönda nu till veckan som komemr

• MomOfSweden

go morgon bim idag & fick negativt =( nu inväntar jag mensen ...
    tar bort mig från listan. lycka till alla andra

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother,  Jooonanna (6)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 56 x 0,2= 11,2 st

GRAVIDA(1): JagL8

INTE GRAVID (1): hysteria , MomOfSweden

• Bebis igen

Jag har BIM idag.....misströstar...... Ingen mens än men har mensvärk till o från så jag är säker på att tanten kommer krypande snart! Blir så jävla trött..... tror att jag startar en ny tråd för oss ledsna snart om inte ni redan gjort det??!?!?

Lycka till ni andra, jag återkommer när jag fått tanten..... SNARK!!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • tomcar1

Hej !
    Här kom mensen exakt denna gång, tyvärr Gråter

Mvh tomcar1

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother,  Jooonanna (6)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 56 x 0,2= 11,2 st

GRAVIDA(1): JagL8

INTE GRAVID (3): hysteria , MomOfSweden, tomcar1

• Lillatroll

Usch vad tråkigt att höra om er som får mens nu. Själv blir jag inte riktigt klok på något. Jag har både symptom på mens och på gravididet. Sitter här just nu med lite lätt illamående, samma som jag hade när jag väntade Sam men samtidigt så känns det i magen på samma sätt som när mensen kommer. Suck. Så det är bara att vänta.

Igår kväll bad jag min kille gömma gravtestet för mig Slösar ju bara upp pengar i onödan på att testa för tidigt. Jag ska få testet fredagkväll och testa lördagmorgon OM inte mensen kommit innan dess.

Ja, ja lyckades vi få till sonen ska vi väl lyckas få till ett syskon...

• fraggla

Bebis igen

Nu ska du inte misströsta vänta tills mensen kommer igång.. man vet aldrig... jag hade mensvärk när jag var gravid...
    Fast jag förstår hur du tänker jag är helt inställd på mens jag med fast jag inte har BIM förrens till helgen...

kram fraggla

• fraggla

Kramar oxå till er som fått mens det är bara att kämpa på..

kram fraggla

• lejonsjäl

Jag tror knappt att det är sant! Jag har plussat!!!!!!!! Jag är i smått chocktillstånd eftersom jag har känt som "träningsvärk" strax under revbenen ett par dagar och skulle egentligen bara invänta mensen genom att göra gravtest (cb digital) idag på BIM-1, det blev starkt utslag!! Så hade jag nämligen förra månaden och då fick jag ju mens! Jag är helt överlycklig och ni är de första att få reda på det för mannen jobbar utomlands och kommer inte hem förrän på fredag!

Vårt första barn och tredje försöket, hjälp jag håller på att spricka av lycka (och av att jag har gaser i magen...)

Ni som tror er känna av mensen, ge inte upp! Det trodde jag oxå och var ÖVERTYGAD! LYCKA TILL, HOPPAS PÅ MASSOR AV PLUSSSSSS HÄR INNE!!!!

Vill någon hjälpa mig med listan?

• Fialia

grattis lejonsjäl!..vad roligt!..hoppas man själv får uppleva ett plus inom de närmsta dagarna...

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~