• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • MomOfSweden

Go kväll tjejer
    hur går det för er ser att vissa verkar ge upp & några har fått den dumma tanten =(

"gravsymtomerna! blir bara värre - kan ju va så att man e väldigt skengravid Eller att det rentav e mina nya symtomer för mens.
    Har kan sån tur verkligen att få ett + på första försöket igen?

Nu har det varit ömt i äggstockarna och haft ömmande känsla ..
    Brösten har varit styva och fått lite ådrigt.. va e detta vill ju veta nu.

Blir kissenödig & går på toa hela tiden ..
    blir tokig.
    Ja FL e beroende .. man kollar efter varje dag & timma .. gahh.

undran om man e gravid - tänker man hela tiden på.

• marengski

Inga symptom idag heller. Inte roligt detta. Jag hade ju ont i äggstockarna för några dar sen, och lite allmän magvärk, men sen försvann det. Är det ett dåligt tecken, eller kan man hoppas ändå?

Jag kan ju tyvärr inte som de flesta av er andra bara "köra på" nästa månad igen. Jag har gjort insemination tillsammans med min flickvän, och vet inte om vi kommer få fler försök på det sättet. I så fall blir det två provrörsbefruktningar, och det är verkligen inget vi ser fram emot...

• fraggla

Hallöj alla här sitter man och nästan sover på jobbet...

Jag får mer och mer pms känningar så det blir vällan mens denna månad oxå skulle inte förvåna mig.. om den gör det så gör jag nog som många andra tar en liten FL paus...

kram fraggla

• längtareftersyskon
    marengski skrev 2007-10-21 00:39:10 följande:
    Inga symptom idag heller. Inte roligt detta. Jag hade ju ont i äggstockarna för några dar sen, och lite allmän magvärk, men sen försvann det. Är det ett dåligt tecken, eller kan man hoppas ändå?Jag kan ju tyvärr inte som de flesta av er andra bara "köra på" nästa månad igen. Jag har gjort insemination tillsammans med min flickvän, och vet inte om vi kommer få fler försök på det sättet. I så fall blir det två provrörsbefruktningar, och det är verkligen inget vi ser fram emot...
    jag håller tummarna alldeles lite extra för er. Hur länge/många gånger har ni försökt?
  • Lillkurre

Faaan! Tog ett till test imorse o såg inte ens nån skugga! Måste varit nåt fel på testet ja gjort igår. Bim-6 idag, men igår va de ju BIM-7 o HCG:t kan väl knappast sjuka. Satan o Päraklöööös!

Håller tummarna för er andra!

• Greatmother

God morgon på er!
    Nyss testat minus på BIM-1. Inga känningar åt något håll i dag heller...men antar att mensen kommer i morgon...eftersom testet var så mycket minus det bara kunde vara.

• MomOfSweden

go morgon tjejer..
    imon e det bim & jag vet inte va jag ska tro.. vill ju så gärna
    men ska testa i morgon bitti.. lite smått nervöst ..
    men då vaknar man väl upp med mensen .. blää
    att det ska va så jobbigt att bara vänta jag som inte ens tänkt tanken på på snart 4 år så sitter man bunden på fl igen ..
    nej dags att göra sig iordning sen iväg till jobbet .. e helt slut i kroppen o träningsvärken bara fortsätter i magen ..
    hörs ikväll kram kram

• fraggla

Lillkurre

Du ska inte tappa hoppet ännu det är väldigt ovanligt att man plussar så tidigt... invänta BIM istället...

kram fraggla

• snuttan1

längtar som en tok men har inte BIM förrän nästa helg, minsta lilla känning tolkas som symtom vilket ju är helt tokigt. hade inga symtom så tidigt med de anda barnen - jaja, vi håller tummarna för varann - heja sommarbarn! kram till alla

• hysteria

Här har mensen kommit tyvärr så jag tar bort mig från listan (hoppas jag fick tag i den senaste) Lycka till allihop!

BIM-listan
    Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother, MomOfSweden, Jooonanna (7)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow (9)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre (8)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 56 x 0,2= 11,2 st

GRAVIDA(1): JagL8

INTE GRAVID (1): hysteria

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~