• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Lillkurre

Hahaha! Måste bara testa en til....

Jag är ju inte uppvuxen i dataåldern precis. Våra första datalektioner fick vi åka en o en halv mil till en annan stad för att ha. Skärmarna var svarta med gröna bokstäver o vi höll på att fnissa ihjäl oss när läraren pratade om musen.

• Fru HH
    Lillkurre skrev 2007-10-19 17:35:44 följande:
    Hahaha! Måste bara testa en til....Jag är ju inte uppvuxen i dataåldern precis. Våra första datalektioner fick vi åka en o en halv mil till en annan stad för att ha. Skärmarna var svarta med gröna bokstäver o vi höll på att fnissa ihjäl oss när läraren pratade om musen.
    *asg*
    När kommer tvåan???
  • Lillkurre

Ska ru testa imorron FruHH?? jag känner mej skitnervös, fattar inte varför ja ska hålla på o löjla mej så här. Det är andra försöket för oss o jaaaaa veeeeeeet att man lär ha liiiite mer sex för att skaffa barn än va vi har ;-D. Har ja tur lyckades vi pricka rätt.

Det går ju inte att göra barn när man har barn. Har en på 15 månader. Misslyckas det denna månad kör vi varannandagskuren, ja ska gå ned i vikt, börja träna o äta nyttigare.

Hoppas ja e me barn för ja orkar inte hålla allt det där som ja just skrev. :-O

• Fru HH

Lillkurre: Jag hänger på på allt det där som vi hoppas på att vi inte behöver göra då, om vi inte fått till det asså... *öh*

Tänkte testa imorgon, VET att det kan vara tidigt men det KAN ju även synas... 

När kommer tvåan???
  • Lillkurre

Ok, ja tror ja fattade ungefär va du menade. Hihihi!

Jag är ganska inställd på att få minus men då har ja iallafall gjort mitt o kan dricka vin i lugn o ro. Sena ska ja försöka hålla mej från att testa till BIM-3

Just ja! Om ja inte är gravid ska ja hålla mej borta från FL till fem dar innan nästa BIM.

• Myran81

Jag funderar på att testa nu, har BIM någon dag till veckan och har ont i tjejmagen. Har fått spotting nu som jag brukar ha innan mens men så hade jag i och för sig vid förra grav med.
    Hur länge ska jag vänta? tre timmar innan jag testar tro?

Lillkurre skrev 2007-10-19 17:30:31 följande:
    Grattis JagL8!! Hoppas alla andra plussar oxå!! För min del moler det från o till o jag har varit på toa flera ggr för att kolla att inte tanta kommit på besök. Har BIM om en vecka men tänker tjyvtesta redan imorron. Har köpt billiga tester på nätet. Hehe!Nu måste ja testa att göra smileys: ) : D
  • Lillkurre

Hej Myran81! Tror det är bäst med morron urin om man testar innan BIM. Hör av dej! Spännande!

• snuttan1

Hej damer! Ny här på sidan idag och vad får jag se? En massa där ute som är i exakt samma sits som jag: ÄL den 12 okt och bara väntar på utebliven mens....Heja oss för julibebisar

• lejonsjäl

Grattis JagL8! Vad roligt! Listans första pluss!

Själv känns det rätt hopplöst idag. Min bullriga mage har försvunnit (hur nu det skulle kunna vara negativt...), jag har inte ont i ländryggen och inget i tjejmagen heller... Var är alla gravsymptom som jag vill känna nu?? Eller det var kanske pmssymptomen som försvann? Hmmmm....

Börjar lite motvilligt ställa in mig på mens iallafall nästa vecka, men om inte mensen har kommit på söndag så testar jag då. Jag har nämligen ALDRIG tagit ett gravtest, mensen har alltid hunnit komma så jag har ett litet lager...

Kram på er alla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~