• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • MomOfSweden

Go kväll tjejer ..äntligen hemma efter en dag på jobbet ..
    det känns som att jag har träningsvärk i magen .. & jag vill va gravid nu blir tokig..
    Symtomerna håller sig kvar
    va händer hos er ikväll då?
    mannen kollar på hockey & tösen sover .

• Fru HH

Nä smyg Vad har hänt?

När kommer tvåan???
  • tomcar1

Jag struntar i att kolla med gravtest. Har förstått nu, att det är ingen idé förrän efter att mensen skulle vara typ 2 veckor för senad eller något

• Fru HH

Nu försvann mitt glada humör oxå här... Det kom lite blod, rosa, på pappret... Som förra månaden men 2 dagar senare efter ÄL iaf, så en lutealfas på 9 dgr är ju bättre än 7 och en cykel på 30 dgr är ju bättre än 36 om man ska se nåt positivt i det hela... *muttrar o surar i ett hörn*

Lillkurre jag kör på den där : "gå ned i vikt, börja träna o äta nyttigare" grejjen du pratade om förut iaf och Smyg jag hänger på dig på en septemberbebis (Börjar igen efter årsskiftet)

Men jag hänger kvar o hejjar på er andra så klart, om jag får?!? (väntar med att uppdatera listan dock, tills tanten brakat lös imorgon)

När kommer tvåan???
  • Lillkurre

Hallo smyg!! Varför ger du upp?

FruHH: Fasiken!! Ja hoppas verkligen att det är falskt alarm. Vi skulle ju testa imorron.

I´ll keep in touch, ska va lite social o sätta mej o glo på TV.

• Pepparkakan06

Grattis JagL8

Har inga symtom alls just nu...har tyvärr lyckats blivit magsjuk...så nu vet jag vad illamåendet berodde på

Är på äl+10 i dag...funderar på att ta ett test i morgon..
    Är det alldeles för tidigt kanske? har ju bim den 24:e (på onsdag)

hatar verkligen denna jobbiga väntan!!!

• marengski

Känner ingenting. Börjar misströsta. Vill VETA. Men ska inte testa förrän nästa lördag...

• JagL8

Tack för alla grattis! Jag vaknade för en timme sen och trodde det var morgon. Är jätteförkyld och kan inte somna om nu, tur att FL finns. Var tvungen att dubbelkolla nyss, och jag är visst fortfarande gravid *fniss*. Plussade ju igår mitt på dagen, BIM-5. Har inte några symtom hittills. Håller tummarna för alla er andra!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~