• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • MabyeBaby

Tanten kom som väntat nu på kvällen (en dag för tidigt, men det är ju bra för framtiden iofs). Hoppar in på en ny lista för bim v.47 direkt. Lycka till ni som är kvar!

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother, Jooonanna (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (5)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 58 x 0,2= 11,6 st

Antal kvar på listan: 49

GRAVIDA(2):
    JagL8
    Lejonsjäl

INTE GRAVID (7): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, MabyeBaby

• Myran81

Nej nu ska jag gå och sova. Lycka till ni som tänkt testa imorgon

• almafa

Grattis till alla plus än så länge...

Jag är på dag 24 idag (BIM fre 26:e) har haft riktig mesnvärk hela eftermiddagen och kvällen och nu ikväll har jag fått liiiite blod, hade pappret varit grått istäälet för kritvitt så hade jag inte sett det... men NU är det borta igen...
    Ja ja den som lever får se, antingen är det en nidis eller är mensen supertidig denna månaden... ska vänta till söndag med att testa om inte mensen kommer igång imorgon (vilket den borde göra om detta var spottings... Jag har aldrig haft spottings på dag 24 förrut (cykel på 27-28 dagar) men man vet aldrig...
    mår liiiite illa också tror jag men jag har varit sååååå skenis förrut så jag ska inte säga ett pip om det...

väntar med spänning på alla er som ska testa imorgon *LYCKA TILL*

M.

• Lillkurre

Hej Goshheidi! Vet inte hur det går egentligen. Upp o ner, stackars mannen. Ohhh ja e nästa säääker på at ja är gravid ba fatt......bla bla bla. Nääää fy faaan jag är inte med barn bara för att....bla bla bla. Tänk att man kan älta en sak så hemskt. Det är ju egentligen bara fyra dagar kvar tills man vet.

För övrigt mensvärk, känns som tanter e på G. Hurra för alla likasinnade som gilla ältning!!!

• Lillkurre

goshheidi skrev 2007-10-22 19:09:30 följande:
    [citat]
    Hur går det för dig Lillkurre?
    /citat]

Hur går det själv förresten?

• Lillkurre

Hur gör man när man svarar på inlägg?? Ursäkta by the way att ja typ e ordblind!!

• Lillkurre

Hej igen Goshheidi!! Såg precis ett av dina gamla inlägg: Jag börjar oxå lipa för allt o inget. Hihihi! Nu ska ja sluta tjata o låta nån annan skriva nåt.

Ja har ju bara ett test kvar o tänkte spara det till torsdagmorron..... Om ja kan hålla mej!

• marengski

Du klickar på den lilla runda knappen med "A under datumet för det inlägg som du vill citera. Då klistras det in i rutan där du skriver ditt inlägg. :)

Lillkurre skrev 2007-10-22 22:22:42 följande:
    Hur gör man när man svarar på inlägg?? Ursäkta by the way att ja typ e ordblind!!
  • mrsbygg

små smyger lite här

har bim antingen den 27:e eller den 30:e. men har skrivit upp mig på den 30:e ifall att..

inga symtom här alls! men ska ev. testa på lördag blir det neg så testar jag den 31:a om inte mensen kommit....

• Lirre

Godmorgon tjejer!

Gjorde ett test för en stund sedan & det visade svagt POSITIVT!!!!
    Hoppas hoppas det har blivit nåt!! Känner mig inte gravid. Har ju inte BIM förens på lördag. Ska testa nu varje morgon för att se att strecket blir starkare så det inte är nåt spöckstreck.
    Men gjorde ett test i lör el sön & det visade ingenting så jag hoppas verkligen.

Lirre, mamma till ღ Agnes 1½ år ღ
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~