• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • två blir tre

Känner att mens är på g..Radera mig från listan tack..

• Lillatroll

Kikar in och se om någon fler har fått plus. Vi är ju 59 st i tråden så några borde bli. Min kropp fortsätter vara schizofren. Det känns som mensvärk i magen men jag har illamående och trötthet som vid min förra graviditet. Ja, ja, det är bara att vänta. Lördag testar jag om inte mensen kommit innan.

Ahhhhh vad jag avskyr denna väntan....

Sen, när man lyckats bli gravd så ska man vänta i nio månader innan man får träffa underverket men det är ju en positiv väntan

Ni som har BIM i slutet på veckan, hur gör ni för att bedriva tiden?

• goshheidi

Bedriver tiden med långpromenader med gubben, imorgon blir det gymet. Försöker hitta på saker för att inte tänka så mycket, men det är verkligen verkligen så svårt. Sen har vi datorn på jämt så varje gång man går förbi så kan man ju inte heller låta bli att kika in här. :)

• Myran81

Lillatroll

Ja du, jag spänderar min tid här så jag mår ännu sämre- Nejdå, jag försöker att hitta på något för går jag här hemma och inte har något att göra sitter jag på fl och längtar sååååååå efter ett plus.
    Jag har BIM runt helgen, fre, lördag eller nått men jag har fått spottings som jag brukar få innan mens så jag har mer eller mindre slutat att hoppas. Får ta nya tag

• Boolli

Åh det är så spännande att följa er alla här! Själv tog jag ju bort mej från bim-listan då jag inte lyckades få till något skjut runt äl.

Bebis igen - trist att det blev minus Men kanske är du en låghormonare visst? Nör en bekant var gravid fick hon inte något plus förrän bim+7 typ. Så man vet aldrig och vi som är här, hoppet är ju det sista som lämnar oss

Alla andra som plussat grattis grattis oj vad jag önskar att jag vore i era skor!!

Fraggla - Ropa inte hej......

• smyg
    tussan72 skrev 2007-10-23 17:02:45 följande:
    Ni som är här hur länge har ni försökt? Oktober blev 5e månaden för oss. Första tog bara 3 att få till.
    Oktober blev 7e månaden för oss. Första tog bara 1 att få till.

Känner att mensen är på väg
  • Björnbäret76

Hallå allihop!

Har inte varit så aktiv med att skriva denna månaden, men nu börjar det ju närma sig BIM och det blir allt mer spännande. Testade nyss - på BIM -3...men det kan ju hinna ändra sig (positivt tänkande, positivt tänkande )

Grattis förresten till alla som har fått plus

• Myran81

Björnbäret76

Hej, var längesen. Såg att du testat och fått -. Vänta några dagar och testa igen så är det säkert ett +
    Har du några symtom?

• Lillkurre

Grattis till alla som plussat!! Själv var jag så klantig att jag använde mitt sista gravtest imorse fast ja kommit överens med mej själv att spara det till typ tors-fred. har BIM på lördag.
    Det var ett Bionexia från Storkhjälp och det visade ett svagt men fullt synligt extra streck efter sex-sju minuter. Det var mindre tydligt innan och ska tydligen läsas av efter max fem minuter. Så jag hoppas....

Mannen fick gå o köpa ett nytt test som skulle användas imorgonbitti. Men jag mitt stora klåfinger har redan använt det nu på kvällen trots att mitt kiss var nästa genomskinligt. Så nu har jag inget till imorronbitti. Det visade ett klart minus o nu är jag så nyfiken att jag håller på att döööö. varför kunde jag inte hålla mej till imorron?

Så kan det gå. Dumma mej!!

Fan,fan,fan! Nu har jag o min lovely husband bestämt att vi måste vänta till mensen kommer, test tidigast tisdag. Suck!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~