• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Bebis igen
    Lirre: Jag såg testet helt klockrent...... GRATTIS gumman!!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Lirre
    79Anna: Testlagrets test.

bebis igen: Va bra!!
    Lirre, mamma till ღ Agnes 1½ år ღ
  • almafa

Här är det fortfarande lite konstigt... blödde ju liiite igårkväll som sen försvann lika fort igen och idag är det verkligen inga spår av blod. Det konstigaste är nog att jag hade kraftig mensvärk igår som inatt gick över i ryggvärk (vänster svank) jag har bara upplevt den sortens smärta på det stället en gång förrut och det var under min sons förlossning (fast 10 millioner ggr värre då )

jag mår illa och fryser...

Idag ska jag bara vänta och se om det var spottings så mensen kommer ordentligt eller om är det något annat på G...

ska tillägga att jag är på dag 25 av 27-28 så blod på dag 24 har jag aldrig varit med om förr...

• almafa

glömde ju för sjutton det viktigaste idag

GRATTTTTTIS Lirre, gud va kul...

Bebis igen: lite spänning hos dig idag också...

creampuff: lycka till på nya jobbet idag...

M.

• Fru HH

Lirre:: GRATTIS!!! Jaaaaa!!
    Börjar trilla in några  här i tråden. Jätte kul!

Bebis igen: Köp ett CB tills imorgon tycker jag. Dom där Mirres verkar ju vara hel skumma. :-S
    Attans jag som har handlat på mig hur många som helst, men de verkar ju funka bra när det är neg iaf så jag lär ju ha användning av dom ändå, för det verkar ju ta tid det här för oss

När kommer tvåan???
  • Bebis igen
    Fru HH skrev 2007-10-23 08:47:29 följande:
    Lirre:: GRATTIS!!! Jaaaaa!! Börjar trilla in några  här i tråden. Jätte kul!Bebis igen: Köp ett CB tills imorgon tycker jag. Dom där Mirres verkar ju vara hel skumma. :-S Attans jag som har handlat på mig hur många som helst, men de verkar ju funka bra när det är neg iaf så jag lär ju ha användning av dom ändå, för det verkar ju ta tid det här för oss
    Det blir till o köpa CB på lunchen....o hålla sig med kisseriet, å jag som e sååååååååå kissig redan!
  • Pumafox

Grattis Lirre!!! Vad roligt!

Jag hade mensvärk igår och ömma bröst lör-sön (BIM -8), men idag börjar det avta. VAR är mina ömma bröst...VILL HA!!

Förra månaden fick jag vad jag hoppades var en nidblödning en vecka innan mens och sen småblödning två dar innan BIM. Sen kom mensen. Jag har aldrig haft spottings så förut.

Denna gången fick jag något som skulle kunna vara en nidblödning en vecka innan BIM, MEN kan lika gärna vara samma som förra månaden. Går nu och väntar på spottings...BLÄ!

• skruttis11

Grattis lirre faaasen va skoj

• Bebis igen
    Pumafox skrev 2007-10-23 08:57:42 följande:
    Grattis Lirre!!! Vad roligt!Jag hade mensvärk igår och ömma bröst lör-sön (BIM -8), men idag börjar det avta. VAR är mina ömma bröst...VILL HA!! Förra månaden fick jag vad jag hoppades var en nidblödning en vecka innan mens och sen småblödning två dar innan BIM. Sen kom mensen. Jag har aldrig haft spottings så förut.Denna gången fick jag något som skulle kunna vara en nidblödning en vecka innan BIM, MEN kan lika gärna vara samma som förra månaden. Går nu och väntar på spottings...BLÄ!
    Du o jag har ju på oricken likadant...jag hade oxå så... o nu sitter jag här o vet varken ut eller in. Mensen håller sig fortsatt borta....fattar ingenting!! Jag hopaas ju att det beror på att det fastnat ett litet frö därinne O ere så för mig så är det så för dig me ju!!
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~