• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • JagL8

Tack! Vet faktiskt inte vilken sort det är. Testlagret? Billiga tester? Köpte stickorna på Tradera.

Ffiiaa skrev 2007-10-23 12:30:56 följande:
    JagL8: Vad har du använt för test? Säkert någon som frågat innan men har missat det.Grattis, tror inte jag har sagt d.
  • Ffiiaa

Ok, tack. Det finns ju så många tester. Några man kan lita på o många man inte kan lite på. Vill inte bli lurad.

• Fru SEDH

Bebis igen skrev 2007-10-23 12:46:09 följande:

Enligt den korta cykeln är jag på BIM+1.....men den längsta cykeln är det BIM-1 så det är ju inga bra odds! Det enda hopp jag har kvar är att mensen inte dyker upp och att menvärken fortsätter....
    Hoppas, hoppas, hoppas
  • goshheidi

Här har ni en som har alla mens-symptom som nästan går att fås, förutom värk i magen. Misstänker att jag säkert får mens på BIM dagen. (känslig, lättirriterad, städmani, finnig hy, ökad aptit och ökad sexlust, svullna bröst, vita flytningar)Testade minus på billigatesters sticka i morse.

• Greatmother

På BIM+1 kom mensen. Ja denna gång blev en normal cykel iallafall. Förra månaden kom mensen på dag 20...inte kul. Lycka till alla och Grattis till plussarna!

Missade nån siffra

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 48
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (8): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

Jessi32>
    Molande värk i nedre delen av magen, ådriga bröst..(brukar ha detta två-tre dagar innan mens...)

• Humlan2

Fick besök idag...

BIM v 43

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Fru SEDH (6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal kvar på listan: 47
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (9): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

Jessi32>
    Molande värk i nedre delen av magen, ådriga bröst..(brukar ha detta två-tre dagar innan mens...)

• tussan72

Ni som är här hur länge har ni försökt? Oktober blev 5e månaden för oss. Första tog bara 3 att få till.

• fraggla

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ bebis igen jag som tänkt och hållt tummarna för dig hela dagen .. fast man ska inte ropa Hej Tant förrens hon dykt upp

Styrkekramar till er som fått mens här är snart en till är helt säker ...

kram fraggla

• zezziz

Skriver in lite mer symptom på mig.

BIM v 43

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Fru SEDH (6)

Antal kvar på listan: 47
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (9): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2

Symptomlistan

BIM/FUM -4: Har fortfarande ömma bröst och molvärk. Kan inte sova riktigt bra på natten och idag har jag mått illa. Började efter middagen.

Jessi32>

BIM/FUM om 4 dagar...
  • MomOfSweden

Grattis till er som plussat

själv sitter jag här utan mens .. & är på bim +1 
    tog bort mig från listan för jag va helt säker att mensen skulle dyka upp igår men inte.
    Har haft mensvärk i en vecka nu & ådrorna på brösten blir tyligare för varje dag ..
    suck jag vill veta nu..
    kommer vänta tills imorgon att testa igen om min mens inte dyker upp..

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~