• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fiaflorist

Man blir verkl sugen på att testa när man läser om alla som gjort det redan :)
    Men jag ska snällt vänta tills imorrn, fick ett minus på BIM -2

och GRATTIS alla som plussat!!!!!!!!

• Pumafox

Grattis alla som plussar!!! Sååååå kul med plus i tråden!

Tristare för mig själv

Jag har fått spottings, vilket innebär att mensen kommer snart. Dessutom räknade jag om och det visar sig att jag räknat fel på BIM med två dagar. Dvs den är inte på fredag utan imorgon 24/10, om min "nya" cykel håller i sig. Alltså är mensen i antågande med dessa spottings.

Hoppas att det går bättre för dig Bebis igen!!!!!

• Pumafox

Fixar och...LYCKA TILL nu alla som är kvar på listan!!!!

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother, Jooonanna (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 58 x 0,2= 11,6 st

Antal kvar på listan: 49

GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (6): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

Jessi32>
    Molande värk i nedre delen av magen, ådriga bröst..(brukar ha detta två-tre dagar innan mens...)

• Pumafox

Missade nån siffra

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother, Jooonanna (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 49

GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (7): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

Jessi32>
    Molande värk i nedre delen av magen, ådriga bröst..(brukar ha detta två-tre dagar innan mens...)

• Fialia
    Fiaflorist skrev 2007-10-23 11:33:09 följande:
    Man blir verkl sugen på att testa när man läser om alla som gjort det redan :)Men jag ska snällt vänta tills imorrn, fick ett minus på BIM -2och GRATTIS alla som plussat!!!!!!!!
    vilket test använde du när du fick minus på BIM-2??..jag testade minus med cbdigital på BIM-2 imorse..känns som det är rätt kört då...=(..
  • Ffiiaa

JagL8: Vad har du använt för test? Säkert någon som frågat innan men har missat det.
    Grattis, tror inte jag har sagt d.

• Bebis igen

Testade med CB nu på dan...... minus! Så det är väl kroppen som blajar igen!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Fru SEDH

Bebis igen: NEEEEEEEEEEJ så trist! Jag som verkligen trodde att det skulle kunde bli plus för dig idag! Men än lever hoppet-du har väl inte BIM än?

Kram

• Bebis igen
    Fru SEDH skrev 2007-10-23 12:44:32 följande:
    Bebis igen: NEEEEEEEEEEJ så trist! Jag som verkligen trodde att det skulle kunde bli plus för dig idag! Men än lever hoppet-du har väl inte BIM än?Kram
    Enligt den korta cykeln är jag på BIM+1.....men den längsta cykeln är det BIM-1 så det är ju inga bra odds! Det enda hopp jag har kvar är att mensen inte dyker upp och att menvärken fortsätter....
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~