Gomorron alla härliga tjejer!!!
Jag testa med Mirres tidiga tester i morse...... BIM +1..... den visar inte positivt, nåt händer med testet för där är nåt.....men jag tror inte en sekund att det liknar positivt för det blir nästan blankt där det positiva strecket ska vara. Har läst massor här på FL om Mirres tidiga tester. Det man läser mest om är att det visat negativt fast man med samma kiss testat med CB. Har oxå läst de som fått falkst positivt.... jag vet ju fan varken ut eller in!!!
MEN MEN MEN MEN, jag känner mig riktigt konstig. Igår sprang jag ju på toa hela dan o vänta på mensen eftersom jag har sån kraftig mensvärk! Jag har sån mensvärk som jag brukar ha första dan på mensen.....MEN INGEN MENS!!!! Tuttarna är blå-ådriga....o igår drog o slet det i dom! Inatt har jag sovit jättedåligt, känner mig orolig i hela kroppen...mådde illa så maken fick hämta youghurt inatt för jag kände mig så sjukt hungrig! Mensvärken fortsätter.....har mensvärk idag igen.... just nu. Kändes ganska bra när jag vakna o sen börja det igen..... VAFAN ÄR DETTA???
När jag fick mina 2 MF på raken hade jag ju problem att plussa ordentligt på BIM. Testen var sååå svagt positiva att jag knappt kunde urskilja det..... det var med CB jag testa då. MEn de svaga testerna trodde jag berodde på att jag fick MF senare..... jag kanske aldrig får starka plus!
Jag fattar ingenting! Ska jag köpa CB eller??