• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Björnbäret76

Myran: Hej Mm..har hållt mig lite på avstånd den här månaden..fast jag har ju naturligtvis varit inne och läst allt

Vågar knappt skriva om några symptom...för att det är förmodligen bara PMS..men strunt samma! Jag känner mkt mindre den här gången, väldigt ömma bröstvårtor, lite stickningar i tjejmagen och på ÄL +7 så vaknade jag på morgonen med en fruktansvärd kramp i magen...det kändes som att någon satt och nöp mig invändigt. Höll på i kanske 30 sek och sen försvann det..kanske nåt litet ägg som fäste?

Hur går det själv? Inte ska du ge upp än...du har väl inte fått mens än va?

Myran81 skrev 2007-10-23 20:22:25 följande:
    Björnbäret76Hej, var längesen. Såg att du testat och fått -. Vänta några dagar och testa igen så är det säkert ett +Har du några symtom?
  • Myran81

Ja kanske det var ett litet ägg som fastnade, hoppas

Jo jag har gett upp denna gång, får ta nya tag. Mensen har inte kommit men mina spottings. Har BIM i morgon tror jag och nu har jag så ont i magen (mensvärk) som även gått bak till svanken så tant röd kommer väl idag, natt eller morgon

Björnbäret76 skrev 2007-10-23 20:31:19 följande:
    Myran: Hej Mm..har hållt mig lite på avstånd den här månaden..fast jag har ju naturligtvis varit inne och läst allt Vågar knappt skriva om några symptom...för att det är förmodligen bara PMS..men strunt samma! Jag känner mkt mindre den här gången, väldigt ömma bröstvårtor, lite stickningar i tjejmagen och på ÄL +7 så vaknade jag på morgonen med en fruktansvärd kramp i magen...det kändes som att någon satt och nöp mig invändigt. Höll på i kanske 30 sek och sen försvann det..kanske nåt litet ägg som fäste? Hur går det själv? Inte ska du ge upp än...du har väl inte fått mens än va?
  • zezziz
    tussan72 skrev 2007-10-23 17:02:45 följande:
    Ni som är här hur länge har ni försökt? Oktober blev 5e månaden för oss. Första tog bara 3 att få till.
    Jag blev gravid på första försöket i juni men det slutade tyvärr i missfall. Så nu har jag bearbetat sorgen och kroppen är redo igen för ett försök så vi får väl se hur det här slutat.
    Men jag känner symtomen rätt så starkt just nu så vi får se vad som sker. Innan veckan är slut vet vi om det blir ett plus eller minus denna gång.  
  • Lillatroll

Idag är jag på dag 29 på min menscykel. Mensen brukar komma mellan dag 30 och 34 så nu drar det ihop sig för mig. Varje dag utan mens är ju positivt.

Någon frågade vilket försök vi är inne på. För mig är jag inne på försök tre med sonen tog det 9 försök (tror jag, jag försökte från jan - oktober) och jag fick ett missfall.

Goshheidi: vi har också datorn på hela tiden så det är svårt att gå in här och titta. FL är vanebildande. Sen ibland, måste jag erkänna, går jag in när jag jobbar också.

Lillkurre: jag känner så igen mig. Jag har fått be min sambo gömma gravtestet denna månaden annars hade jag testat redan. Jag ska få det fredagkväll så jag kan testa lördag morgon. Han är hård min sambo Han tycker att det går alldeles för mycket pengar på tester....vilket han har rätt i.

Nej, nu ska jag jobba, jag tittar in under dagen för att se om det blir fler pluss. Håller tummarna.

• Bebis igen

Lillkurre: Åh vad jag känner igen mig i det där! Du är nog precis som mig

Zezziz: Jag hr oxå haft 2 MF, skönt när man bearbetat det o änrligen törs börja försöka igen. Håller tummar för dig!!

Kramar till alla känner att tant-fan e på väg, nya tag nästa månad!!!

Själv har jag känt att tant-fan vart på väg läääänge..... är på BIM +2, ingen mens. Gjorde ett nytt test i morse.... o tror att jag såg ett streck där, men det känns som jag inbillar mig så jag vågar inte hoppas nåt än! Tror att det dök upp efter de 5 magiska minuterna dessuotm, väckte maken som fick titta med trötta ögon....han tyckte nog att han såg ett till streck MEN, jag tar inte ut nåt alls än...många har fått fel utslag med Mirres tester så jag försöker ta det med en nypa salt.

Mensen är INTE här än så länge...o det är ju riktigt bra! Brösten är blå-ådriga som tusan o så e jag dödstrött..... så hoppet har väl inte lämnat mig än!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • oskarzakknikkis mamma

kikar in här!!
    tror ja har bim idag eller imorn, ingen tant här än men hon kanske kommer!!
    mår dåligt i hela kroppen, äcklig smak i munnen, och trött som ja vet inte vad!!
    så man får väl se vad som händer!

snart e det jul, åhhh höstmyser
  • kokoskorven

Hej på er!
    Har inte varit vidare aktiv i den här tråden, men ligger ju på listan så jag kanske ska avge en liten rapport iaf! Har BIM idag - eller jag tror det iaf. Min cykel har varierat mellan 24-28 dagar sista tiden - idag är jag på dag 29! Har haft mensvärk till och från i tre dagar nu och väntar bara på att mensen ska dyka upp - men hoppas att hon inte gör det.... Är trött och springer på toa som en tok - symtom??? Tveksamt - men hoppas !

• mammiiie
    kokoskorven skrev 2007-10-24 07:55:17 följande:
    Hej på er!Har inte varit vidare aktiv i den här tråden, men ligger ju på listan så jag kanske ska avge en liten rapport iaf! Har BIM idag - eller jag tror det iaf. Min cykel har varierat mellan 24-28 dagar sista tiden - idag är jag på dag 29! Har haft mensvärk till och från i tre dagar nu och väntar bara på att mensen ska dyka upp - men hoppas att hon inte gör det.... Är trött och springer på toa som en tok - symtom??? Tveksamt - men hoppas !
    jag springer också på toa en del ;) speciellt om eftermiddagarna/kvällarna, då kan det bli en gång i halvtimmen... för övrigt har jag ASONT i brösten. jag o sambon lågo busbrottades i sängen igår och så fort han kom i närheten av brösten gallskrek jag, typ...haha, hoppas inte grannarna trodde man blev misshandlad elr nåt ;p

nej, fy tusan så ont jag har! spänne roch gör ont mest på sidorna och vårtorna ska vi inte tala om.....

men, mensen kommer säkert....

dag 45 i cykeln (ja, den är otroligt oregelbunden) sist kom den på dag 56, så...
  • Bebis igen
    kokoskorven skrev 2007-10-24 07:55:17 följande:
    Hej på er!Har inte varit vidare aktiv i den här tråden, men ligger ju på listan så jag kanske ska avge en liten rapport iaf! Har BIM idag - eller jag tror det iaf. Min cykel har varierat mellan 24-28 dagar sista tiden - idag är jag på dag 29! Har haft mensvärk till och från i tre dagar nu och väntar bara på att mensen ska dyka upp - men hoppas att hon inte gör det.... Är trött och springer på toa som en tok - symtom??? Tveksamt - men hoppas !
    Det där låter ju mycket bra tycker jag!!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~