• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Lillkurre

Hoppas allt går bra med snåljåparna! Näää, det kanske inte är så kul att ha en kompis som biologisk pappa. Han är iallafall ute ur bilden (fast kanske inte riktigt) eftersom den ena tjejen fått adoptera barnet. Annars hade hon inte kunnat fått föräldrapenning o vara hemma med lill-tjejjen.

Håller tummarna för er!!

P.S det funkade på första försöket för dem.

• Fru HH
    Lillkurre skrev 2007-10-24 20:20:00 följande:
    Fru HH!!! Hur är det med dej gumman? Hur många ggr hade ni försökt? Synn att inte symptomlistan funkade. Kram!
    HEEEJ!! Jodå, surt med mens men det är ingen fara med mig. Det är är/var bara andra försöket för oss så jag ska inte klaga. Men det är ju lite oroväckande att mesen kommer för TIDIGT tror det bara är kroppen som håller på o ställer in sig, jag ammar ju lite fort. så det kan ju rubba cykeln. Tror på en fin o regelbunden cykel nu o sen ett fint + i januari eller så

Men för din del håller jag tummarna för ett + i morgon bitti. *hoppas hoppas* Kikar in kring 08 har du testat då? KRAM
    När kommer tvåan???
  • Boolli
    fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
    Nej fy så får man inte tänka!! Man måste dock passa sej för att tro att det ska gå snabbt annars är nåt fel.. Är rädd att jag kommer hamna i det facket. Inget blir ju bättre av hopplöshet heller!!

Heja heja!
  • Boolli
    almafa skrev 2007-10-24 20:31:28 följande:
    HJÄLP MIG REDA UT DETTA TJEJER... (varning för detaljer)dag 24 bruna flytningardag 25 bruna flytningardag 26 bruna flytningar *testar negativt*Jag har ALLTID en cykel på 27-28 dagar och får alltid ljusrosa spottings på dagen innan mensen kommer igång på riktigt (dvs dag 1) men nu kommer det ingen mens bara bruna flytningar på papper (alltså inget i trosorna) i 3 dagar... Efter att ha analyserat detta till leda är mina alternativ:1: nidis = för tidigt att testa2: ingen ÄL = konstig mens (har aldrig haft detta förr dock)3: grav. blödning (MEN var är plusset)4: tidigt missfall (MEN var är plusset)Jag har BIM på fre eller lördag kan det vara för tidigt att plussa än , tror ni??? ge mig lite förslag och om någon tom har erfarenheter av detta tråkiga men lite spännande dilemmavi har ingen brådska med bebisverkstan så vad det än är, plus eller minus så vill jag nog helst bara ha ett besked... ska testa igen på lördag om inte mensen kommer igång ordentligt...HJÄLP...
    Jaa du... Vår kropp är ju föränderlig så antingen är du gravid men inte fått hormonproduktionen igång eller så är det en annorlunda månad bara.

Hoppas på det bästa så klart!
  • yellow

åh jag ändrade juh min bim dag för nåra dar sen..va händer??

det är bara 4 som plussat och på söndag ska vi ha varit 12 enligt statestiken..hoppet känns större iomed det..va 17 nog ska ma nväl vara 1 av d 8 som ska få +:a..

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna, PreciousDivine (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre(5)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 47

GRAVIDA(4):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81

INTE GRAVID (9): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski

784
    Idag 18:29 - ID: 26213831 Anmäl inlägget
    Citera inlägget Svara på inlägget
    Lirre Offline
    Så här såg det ut för en timme sen. Mycket starkare än det i går.
    Ska testa med CB i helgen!!

Har varit inlagd över natten men Agnes. Hon har åkt på ett virus & har varit jätte dålig. svårt med andningen. HÖG feber & fått dropp. Är utskrivna nu & hon är mycket piggare!!

BIM v 43

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre (8)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal kvar på listan: 46

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre

INTE GRAVID (9): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski

• yellow

oj va inne p åsidan före denna och fick för mig att d va senste sidan..nu ska d väl blivit rätt för alla??

BIM v 43

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre (8)

Antal kvar på listan: 46

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre

INTE GRAVID (10): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99

• yellow

lördag 27? är inte d fel antal uppskrivet? jag gick ner en siffra bara när jag böt plats?

• yellow

MYRAN81:: jasså..va spännande d vart för mig nu! prata me en kompis idag som hade precis som jag dagarna innan d kom ett tydligt + och du me..får hoppas på samma här då

• Lillkurre

Fru HH!
    Hur gammalt är ditt barn? Ja, det dröjde innan min mens blev regelbunden efter ammningen. Förresten när ja tänker efter så blev det nog efter att jag slutat ammat helt i slutet på maj.

Fru HH skrev 2007-10-24 21:04:27 följande:

HEEEJ!! Jodå, surt med mens men det är ingen fara med mig. Det är är/var bara andra försöket för oss så jag ska inte klaga. Men det är ju lite oroväckande att mesen kommer för TIDIGT tror det bara är kroppen som håller på o ställer in sig, jag ammar ju lite fort. så det kan ju rubba cykeln. Tror på en fin o regelbunden cykel nu o sen ett fint + i januari eller så Men för din del håller jag tummarna för ett + i morgon bitti. *hoppas hoppas* Kikar in kring 08 har du testat då? KRAM
  • Lillkurre

Just ja! Får se om jag hinner skriva nåt om testet imorronbitti. jag törs inte hålla på på jobbet. Det är ju så hemligt att man håller på o försöker producera.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~