• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

mini: det snöar här oxå

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • ImLost
    Jen070912 skrev 2007-11-23 14:07:48 följande:
    Im lost: Vad är det för en skojig butik i Götene du nämner? Är det en pysselaffär som Bettans Knep o Knåp i Lidköping? Clem: Skönt att allt var bra med Leia, det löser sig säkert med vikten, kan ju bero på massa grejer. Som med Felicia, hon gick ju inte upp för att hon var förkyld. Lena: Tror jag har nån liggande hemma, så jag spar den tills ni kommer! Jättebra ju, så får man ut de blöjor man vill ha. Nu har eländet börjat igen, det snöar massor här. Stora o många flingor... det är ju inte jul än.
    njaaa det är mer som typ skapande händer ...fast mkt mysigare , bättre priser och bättre service ...typ :)
    Lev HÄR och NU !
  • Miccca

Jag ser det snöar jag ser det snöar....... usch å detta ska jag gå i sen hmm!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Laban81

cizza: Vi har inte bestämt oss riktigt än, har ju inget körkort å de blir kanske lite tråkigt för mig där ute i ingenstans...
    Kunde man ist flytta huset så skulle vi köpt de me en gång.

• lenabolin

Mini. Ska lägga undan mina med, så fort jag har en. Vi köpte i för sig pampers rätt nyligen men men..

Clem: Godis är gott. Nu ska jga hämta en flyttkartong och packa ner en massa porslin. Sagaform hade utförsäljning idag så det blev lite saker. Ska sätta upp lite julgardiner/dukar nu så Cornelia får lite jul här hemma med.

Vad ska ni göra på nyår?

• Miccca

God morgon allihopa! tack föe en trevlig kväll igår

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

God morgon tack för i går, det får vi göra om jag hade jätte trevligt

Liam våran älskling
  • Laban81

Tack för igår!! Trött blev ja, men de va de värt.
    Sov till halv 12 idag. Såå skööönt!!

• elia82

Nu har jag hittat hit igen!!
    Ville också passa på att tacka för igår, har kännt mig lite bakis i dag trots att jag inte drack något...knepigt! Kanske beror det på sömnbristen.

Tänkte höra lite om fikan nästa vecka. Mig passar det bäst på torsdag, fm eller em spelar ingen roll. Hur har ni andra det, passar det er då? Å vems tur är det?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Ho ho!!!!
    Var håller ni hus allihopa? Är det bara jag som sitter ensam hemma o tråkar en lördagskväll?...Det verkar inte bättre...

Alicia 041214 och Samuel 061128
Svar på tråden Lidköping med D