• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86
    ImLost skrev 2007-11-23 11:46:07 följande:
    hmm..färg och fantasi heter den nog föresten ....ligger typ vid pressbyrån andra sidan gatan och lite längre fram .9 står massa grejer utanför . helt klart värt ett besök!
    ok får kika på den .. tror jaf vet vart den ligger bra beskrivning har säkert vart inne i den utan att tänkt på det. 
    får kika på den affären i dag längtar redan hihi
    vet d om dom har såna där jätte små pärlor?? som man kan göra grönländskbroderi av
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: räcker med att du dyker upp vid fem

mini: ok, kanske bäst. annars kanske han glömmer av henne

va på läkarundersökning idag med Leia, allt var bra förutom att hon inte går upp tillräckligt i vikt. nu ligger hon en kurva under den hon brukar följa..

• lenabolin

:mini... ja det kan vi ju göra.

clem: det fixar nog till sig med leia. va sa dom att du skulle göra.

Förövrigt sitter jag och pratar i telefon hela dagen känns det som. Va mycket mer tid man har när man bara hade ett barn hemma (Cornelia är hos farmor)

• Mia med 2

lena: de sa inte så mycket mer än att jag ska fortsätta mata henne och de tyckte det var bra att jag dragit ner på amningen till kvällen-natten. men däremot skulle hon dit strax före jul igen för att se så att hon gått upp mer. kanske *håller tummarna* att hon fått Per gener ändå, Lång och smal eller iaf kort och smal, hehe.
    visst är det skillnad, det blir helt tomt hemma när ena barnet är borta och man hinner göra så mycket mer. den där nissen som säger att det inte är någon skillnad mellan ett och två barn skulle jag vilja träffa

• lenabolin

clem: Ja jag med! kanske sen när de blir äldre och kan roa sig själva. Men då blir det säkert mer bus med. Finns en rektorstjänst i viskafors. Bobbo tycker jag ska söka det.. jo visst 26 år och rektor. Tror inte det. Det är ju tur att de inte sa att du skulle börja amma mer eller nått sånt. Men Bobbo va oxå rätt kort ett tag och sen på ett halvår växte han 22 cm!

Idag va ingen bra dag. äter bara godis hela tiden. säkert för natt cornelia inte är här och säger till mig..

• Mia med 2

huva, läste en tråd nu "Hur var era flytningar en vecka innan bim". Usch så äckligt, vem vill vet nåt sånt?

• cizza

Laban: Hej såg att ni hade vart och kollat på hus igår Då var vi på samma ställe Det var Suuuuper fint men ligger lite dumt till
    Ska ni lägga bud på det?
    Tänkte jag ska ringa nästa vecka och kolla om det är någon som lagt något bud?

• Mia med 2

lena: äter oxå godis idag, jag och elia var ju och handlade förut idag... 22cm är inte liiite det, hur gammal var han då?

• Jen070912
    Im lost: Vad är det för en skojig butik i Götene du nämner? Är det en pysselaffär som Bettans Knep o Knåp i Lidköping?

Clem: Skönt att allt var bra med Leia, det löser sig säkert med vikten, kan ju bero på massa grejer. Som med Felicia, hon gick ju inte upp för att hon var förkyld.

Lena: Tror jag har nån liggande hemma, så jag spar den tills ni kommer! Jättebra ju, så får man ut de blöjor man vill ha.

Nu har eländet börjat igen, det snöar massor här. Stora o många flingor... det är ju inte jul än.
    Trollungen Felicia 070925
Svar på tråden Lidköping med D