• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Tack tjejer för igår kväll! Jag hade jättetrevligt, ser fram emot nästa grej ihop.

Idag har dagen varit lååång. Vaknade halv sju o var klarvaken. Lika bra att gå ut med vovven och mata lillan. Sen kom folk för att pyssla hela dagen. De sista åkte för drygt nån timma sen. Totalt var det 20 pers som kom o gick, otroligt i mitt lilla hus. Förstår inte vart alla fick plats?! *kliar i huvudet* Men finns det hjärterum så finns det stjärterum sägs det ju.

Ang fika nästa vecka, tors fm passar mig med, men har ingen aning om vems tur det är? Blir det jag?

Trollungen Felicia 070925
  • Camilla86

hej hej jag kan på torsdag men ska bort kl 14 men det hinner jag om det blir på fm   vill ju inte missa er tjejer+ barn

Liam våran älskling
  • Mia med 2

kasst tangentbord, tror batterina börjar ta slut eller nåt. copy/paste *suck*

en annan vaknade av att det var världskrig här hemma, åh jag är så bakfull, fortfarande...
    ska upp tidigt imornbitti för vi ska till göteborg.

elia: är väl min tur, torsdagförmiddag går fint att ha fika här hemma hos mej.

• elia82

Clem:
    Låter inge vidare med baksmälla, men det e smällar man får ta .
    Jennie skrev att hon trodde att det var hennes tur så ni två får väl avgöra vems tur det är. Nästa gång blir det min tur va? Minnet e bra men kort  

Nu ska jag gå o lägga mig, är både trött o uttråkad så det e lika bra o kasta in handuken!!

Go natt kvinnor o män!!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

Jag skulle kunna ta nästa veckan vi har ju inte vart ngn gång hemma hos mig
    men då får ni vara beredda på att jag inte har lika fint som mia...  
    vill inte göra om för mycket i denna lägenhet då jag letar efter större..

elia82 skrev 2007-11-24 22:21:42 följande:
    Clem:Låter inge vidare med baksmälla, men det e smällar man får ta .Jennie skrev att hon trodde att det var hennes tur så ni två får väl avgöra vems tur det är. Nästa gång blir det min tur va? Minnet e bra men kort  Nu ska jag gå o lägga mig, är både trött o uttråkad så det e lika bra o kasta in handuken!!Go natt kvinnor o män!!!!
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

mini: vill du ha fikan hos de så hojta till, annars tror jag det är min tur eftersom jag började sist..

• Jen070912

Clem: Visst vi kör hos dig det blir finfint, tors fm eller vad blev det sagt? Har lite mycket inför dopet, så jag hoppar gärna över o tar nästa vecka lr så.

Camilla: Kommer gärna över till dig o fikar nån gång!

• elia82

Go morron flickor o pojkar!!
    Det va allt tur att jag la mig (relativt) tidigt igår för 03.30 klampade Alicia in till mig(Daniel jobbar i natt) varpå Samuel vaknar o tror det är morgon. Min rediga Alicia accepterade när mamma sa att det va natt o somnade om direkt. Lillebror va va mindre lättflörtad! Så nu sitter jag här med en grinig o övertrött liten kille...kan tillägga att det finns en till här som är grinig o övertött....

Så, nu har jag fått sjölvömka mig själv lite, känns redan bättre

• Jen070912

Elia: När du vaknade var det inte många timmar sen jag gick och la mig... Fast nu ska jag iväg till svärföräldrarna en sväng före det är dags för julskyltningen. Är det normalt att bebisar sover så här länge? Felicia somnade vid midnatt o stensover än. Måste bli av med mjölk snart känner jag... *ajajaj*

• elia82

Mini:
    Va glad så länge det varar!
    När Alicia va bäbis sov vi allt som oftast fram till 11-12, det var vi som tillslut fick ta tag i hennes sovrutiner o typ tvinga henne att vakna tidigare. Med Samuel har vi aldrig haft det "problemet". Hans 2 första månader sov han dygnet runt i stort sett men efter det så har han vart uppe med tuppen...eller det är nog mer så att det är han som får väcka tuppen... .
    Vi ska också till stan sen, då kanske vi ses där.
    Ha det så bra!!

Svar på tråden Lidköping med D