• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Hej!
    Vart blev fikan nästa vecka? å när?
    Jag kan förmodligen inte följa med om inte Andreas e hemma å kan ta Vilmer, för han har förmodligen RS-viruset å då får han inte träffa andra barn för det smittar MASSOR!...
    Vi satt halva dagen på KSS igår, var där vid 12 å åkte hem nästan 18, fy fasiken för vården alltså.

E det nån som vet hur det har gått för Angyy förresten??

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

mini: ok, jag tar det så tar du det nästa vecka.

elia: stackare, fick du sovit nåt sen?

Miccca: hur mår vilmer? inte kul att sitta på sjukan och hänga en hel dag. jag har inget hört.

• elia82

Go morron!!

clem:
    Jag har fått sova i natt ist! Jag o hulliganerna vaknade inte förrän Daniel kom hem från jobbet 07.10. Då fick han ta dem så sov jag till 08.45, så nu e jag riktigt utvilad!
    Hur hade ni det igår, va ni på Liseberg?
    Hur blir det med fikan, blir den hos dig på torsdag? Vilken tid isf?

Miccca:
    Hur är det med Vilmer i dag?
    Du får skriva o berätta när ni fått svaren.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

clem å elia: jo det e väl sådär, han har ju massa slem i bröstet å fullt med snor i näsan så natten har varit lite jobbig, han vaknade vid 4 å var så tät så då fick det bli sugen å sen fick han somna om på min mage.. hoppas vi får svaret snart så vi vet om det e RS, annars får han ju inte träffa andra barn

• Jen070912

Clem: Finemang! Vilken tid tar vi hos dig på tors?

Miccca: Hoppas att Vilmer blir bra snart och att det inte är RS virus.

Är lite nervös nu, ska till NÄL om några timmar... man skrämmer ju upp sig själv med massa tankar o scenario på hur det kunde varit och varför osv. Hoppas att jag går därifrån lugnare istället för mer panikslagen.

Trollungen Felicia 070925
  • lenabolin

Micca: Hoppas allt är bra med vilmer. Man blir lite rädd för det där rh viruset. Här är vi alla fyra vrålförskylda, men jag tror inte det är nått rh - virus.

Mini. ska du göra återbesök?

• elia82

Mini:
    Hoppas allt går bra i dag. Jag ska tänka på er!!

• Mia med 2

fika, torsdag vid halv elva, vad tycker ni om det? Romeo blir hemma från dagis så slipper man stressa fram och tillbaka med honom..

elia: gött att få sova ut lite! vi var i göteborg igår, hade det bra, men liseberg va liiite av en besvikelse, kändes mer som en vanlig julmarknad.

miccca: stackars liten, har amelia blivit nåt förkyld?

mini: hur gick det?

• Miccca

clem: nej hon e inte förkyld nu men det var ju hon som började sen smittade hon honom, typiskt!!

Lena: hoppas ni blir friska snart då, inte kul när hela familjen e sjuk!

Mini:nej jag hoppas verkligen inte att det e RS.-viruset!

Fikan får jag nog hoppa om jag inte får svar att det inte e RS-viruset!

• elia82

Clem:
    Torsdag 10.30 låter bra för mig iaf!

Svar på tråden Lidköping med D